مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

ماساژ روغنی چیست؟

سبک روغن ماساژ بسیار طرفدار دارد.یک روغن مناسب ابزار مهمی برای  برای ماساژ بدن است.برای به دست آوردن حداکثر مزایای ماساژ، مناسب ترین روغن برای این منظور انتخاب می شود. بهترین روغن های مورد استفاده برای ماساژ عبارتند از روغن زیتون و روغن بادام شیرین که دارای فواید زیادی برای بدن می باشند.

هدف اصلی از روغن های ماساژ این است که پوست را به منظور کاهش اصطکاک در هنگام ماساژ، روان کند. این کمک می کند تا یک سطح لغزش صاف و کارایی آسان به سطح پوست. برخی از مزایای ثانویه عبارتند از تغذیه پوست و عمل به عنوان روغن پایه و یا "حامل" برای اسانس های آروماتراپی.ماساژ آروماتراپی درمانی محسوب می شود.


روغن های بدن را می توان در ماساژ های سبک تر استفاده کرد، اما آنها به طور خاص برای ماساژ عمیق ساخته نمی شوند و مانند روغن های ماساژ نیز عمل نخواهند کرد که شامل روغن های حاملگی می شوند که در طول ماساژ هموارتر می شوند. از آنجایی که روغن ماساژ نرم تر می شود، آنها می توانند به بهتر شدن ماهیچه ها کمک کنند و نیاز به برنامه های کمتری دارند.

  • ۹۸/۰۲/۲۳
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی