مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

به طور قطع  میتوان گفت ماساژیکی از بهترین روشها برای کاهش درد است .در جهان پرمشغله  و پر تنش امروز ماساژ گزفتن کمک شایانی به سلامتی جسم و روح میکند.  با ما همراه باشید  در ادامه به برخی  از  تاثیرات و  فواید  ماساژ  میپردازیم. 

1-کاهش استرس
گرفتن ماساژ  استرس و تنش در عضلات را کاهش میدهد و باعث میشود احساس آرامش کنیم. همانطوز که میدانید استرس سبب به و جود امدن بسیاری از بیماری ها میشود.

2-بهبود گردش خون
 ماساژ داادن عضلات و تاندون ها  باعث افزایش جریان خون در سراسر بدن می شود و با بهبود گردش خون شما می تواند تاثیرات مثبتی بر روی بقیه بدن شما داشته باشد.
3-کاهش درد
ماساژ  تاثیر عالی برای کاهش درد  مانند کمر درد و سفتی مزمن دارد.ماسور  حرفه ای قادر  به تشخیص مناطق دردناک خواهد بود و  به دقت منبع درد شما را هدف قرارمی  دهد .
4-از بین بردن سموم
 ماساژدادن  بافت نرم بدن شما به انتشار سموم از طریق خون و سیستم های لنفاوی  کمک می کند.
5-. بهبود انعطاف پذیری
ماساژ می تواند به انعطاف ماهیچه‌ها و درد و یا سفتی کمک کند. ماساژ در بدنسازی می‌تواند یک انتخاب خوب در زمان بین تمرینات ورزشی باشد که به افزایش عملکرد شما منجر خواهد شد.
6-بهبود خواب
ماساژ درمان شناخته شده است که باعث افزایش خلق و خوی و افزایش کیفیت خواب می شود، بنابراین شما در پایان روز احساس آرامش بیشتری خواهید داشت و کمتر احساس خستگی می کنید.
7- افزایش ایمنی
تحریک گره های لنفاوی مجددا بدنبال سیستم دفاع طبیعی بدن است و موجب افزایش ایمنی بدن میشود.
8-کاهش افسردگی و اضطراب
ماساژ درمانی می تواند کمک کند تا آندورفین ها را در بدن شما آزاد کند، و باعث می شود تا احساس خوشحالی، انرژی بیشتر و آرامش داشته باشید.

چرا باید بعد از ماساژ آب بخورید؟
آب آشامیدنی پس از ماساژ توصیه می شود. یکی از دلایل آن این است که آب کلیه ها و سایر اندام ها را به کار می گیرد و مواد مختلفی را که به طور منظم از طریق بدن حرکت می کنند، پس از درمان ماساژ، مقدار زیادی از سموم آزاد شده است، بنابراین شما باید آنها را از بین ببرید و با آشامیدن اب می توانید به این امر کمک کنید.
با توجه به راهنمای چشم انداز شغلی، ماساژ درمانگران می توانند از داشتن این ویژگی های کلیدی بهره مند شوند:

     مهارت های ارتباطی خوب. ماساژ درمانی بیش از صرفا ارائه ماساژ است. ...
     مهارت های تصمیم گیری خوب. ...
     یکدلی. ...
     تمامیت. ...
     قدرت و استقامت ...
     مهارت های مدیریت زمان.
عوارض جانبی ماساژدرمانی چیست؟
تعداد صدمات جدی گزارش شده بسیار کم  است. عوارض جانبی ماساژ درمانی ممکن است شامل درد یا ناراحتی موقت، کبودی، تورم و حساسیت یا حساسیت به روغن ماساژ باشد.


 بعد از خواندن مطالب آیا شما فکر می کنید که ماساژ درمانی می تواند به شما کمک کند تا در هر یک از این زمینه ها تسکین پیدا کنید؟
چه بهبودی می خواهید در سلامتی خود ببینید؟

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی