مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا بعد از اتمام تمرین روزانه خود این 6 کار را انجام می دهید؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است دستاوردهای زیادی را روی میز بگذارید. شروع به حداکثر رساندن آموزش خود کنید.
مهم نیست که چقدر سخت کار می کنید ، مهم است که به یاد داشته باشید که اگر می خواهید پیشرفت خود را به حداکثر برسانید ، کاری است که شما انجام می دهید (یا انجام نمی دهید) در 30-45 دقیقه اول پس از خرد کردن آن تکرار نهایی که ایجاد می کند. یا نتیجه بلند مدت را بشکنید.

می بینید ، آموزش به خودی خود فقط به عنوان محرک فشار خون عمل می کند ، اما انجام خیلی کمی برای نشان دادن آن انجام می دهد ، مگر اینکه بدن به سرعت تغذیه کننده مواد مغذی / ترکیبات مورد نیاز برای نه تنها تسهیل در بهبود عضلات / سیستمیک باشد ، بلکه تأمین شود. "مواد" یا "بلوک های ساختمانی" لازم برای رشد بافت لاغر (ماهیچه) جدید.

همچنین ، چندین اشتباه خاص دیگر اغلب بعد از تمرین انجام می شود که در صورت علاقه به ساختن یک بدن آرام و عضلانی تر ، باید از آن جلوگیری کرد. بیایید به مواردی که پس از آموزش نباید انجام دهید نگاهی بیندازیم و نحوه اصلاح این خطاهای پرهزینه را بررسی کنیم.

1. تمرین قلبی خود را بعد از تمرین محدود کنید
هیچ مشکلی در انجام مقدار متوسط قلبی بعد از اتمام کار وجود ندارد ، زیرا این کار به خنک شدن شما ، سوزاندن کمی چربی اضافی بدن کمک می کند و به شما امکان می دهد پیام های متنی خود را جلب کنید. اما نباید زیاد باشد ، یا مکانیسم های فیزیولوژیکی و هورمونی که منجر به هیپرتروفی عضلانی می شود ، به شدت مانع آن می شوید.

 

  • محمد محسن شاهینی