مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابراین برای ساخت ماهیچه ، او باید 3500 کالری داشته باشد ، این یک رژیم متفاوت از شاید کسی است که در تلاش است تا زیر 115 پوند بماند. فکر می کنم نکته دیگر این است که یکی از داستانهایی که فیلم می گوید این است که برای ورزشکاری خوب چه کار کرده است ، آموزش واقعا سخت ، بلکه اطمینان از اینکه او زمان بهبودی کافی را برای بازسازی بدن خود داشته است.

  • محمد محسن شاهینی
  • ۰
  • ۰

پاسخ کوتاه بله است ، اما ساده نیست. بسته به نوع بدن ، اندازه و اهداف فوری شما ممکن است چیزی باشد که شما به عنوان بخشی از یک برنامه تناسب اندام در کل سعی کنید. "بریدن کربوهیدراتها و بالا بردن کاردیو" فرمولی است که برای کوتاه مدت کار می کند ، اما انجام این کار به طور مرتب عملی نیست.
اگر بخواهید کربوهیدرات یک شر ضروری است ، زیرا آنها بسیاری از خصوصیات مثبت ذکر شده در بالا را دارند. و بیایید با آن روبرو شویم ... آنها طعم خوبی دارند. تمام غذاهای پرمصرف شروع به جذب شما می کند و داشتن تجملاتی از جمله حداقل برخی از غذاهای جذاب ، ادامه دادن آن دشوار است ، به خصوص هنگامی که رژیم شما را کاملاً خراب نکند.
ما در مورد غذاهای تقلب صحبت نمی کنیم ، که این یک موضوع کاملاً متفاوت است. کربوهیدراتهایی وجود دارد که یک فرد معمولی ممکن است چیزی را که فقط یکی از آن "آجیل های غذایی سالم" بخورد می بیند ، اما کسی که به سلامتی و تناسب اندام جدی است می تواند به عنوان یک نوع درمان تلقی شود.
اگر امکان دارد آخرین کربوهیدرات خود را با شام درست کنید. بعضی از افراد فقط وقت دارند که عصرها به ورزشگاه بروند و در آن یک خلسه در آن نهفته است. آیا شما از کربوهیدراتهای بعد از تمرین رد می شوید زیرا خیلی نزدیک به زمان خواب است؟ شما باید نسبت به آن یکی از جوانب مثبت و منفی را وزن کنید ، اما به خاطر داشته باشید که اولی ممکن است از دومی بیشتر باشد.
اگر لازم است مقدار زیادی از چربی بدن را رها کنید ، احتمالاً باید کربوهیدراتهای بعد از تمرین PM را پرش کنید یا به شدت محدود کنید. اما اگر فقط به دنبال کوچک کردن آن هستید ، باید در آن زمان چند کربوهیدرات پیچیده بخورید.

کربوهیدراتهای پیچیده (خوب)کربوهیدراتهای ساده (بد)جو دوسرنان سفیدغلات سبوس داربرنج سفیدسیب زمینی های شیرینسیب زمینی سفیدبرنج قهوه ایکیک ، دونات ، کلوچهکوینومیوه خشک شدهسبزیجات بخار پز شدهجو زود پزماکارونی گندم کاملغلات قندجوماکارونی معمولیپاپ کورن (بدون نمک یا کره)آجیل بو داده عسلمیوه تازهچیپس سیب زمینیلوبیاپرتزلآجیل (خام ، فاقد تمیز)کراکر

در اینجا بهترین توصیه من به شما در رابطه با این موضوع است - بر روی کربوهیدراتها قطع شود ، اما آنها را کاملاً قطع نکنید. موارد مناسب برای غذا خوردن - از نظر گلیسمی کم - را انتخاب کنید و فقط آنها را در وعده های غذایی قبل و بعد از تمرین قرار دهید.

 

  • محمد محسن شاهینی