مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

بنابراین برای ساخت ماهیچه ، او باید 3500 کالری داشته باشد ، این یک رژیم متفاوت از شاید کسی است که در تلاش است تا زیر 115 پوند بماند. فکر می کنم نکته دیگر این است که یکی از داستانهایی که فیلم می گوید این است که برای ورزشکاری خوب چه کار کرده است ، آموزش واقعا سخت ، بلکه اطمینان از اینکه او زمان بهبودی کافی را برای بازسازی بدن خود داشته است.


ما اغلب احساس می کنیم که همیشه باید بیشتر کار کنیم و تمرین کنیم ، اما در حقیقت برای رسیدن به حداکثر عملکرد او ، چریل باید مطمئن شود که نه تنها در ورزشگاه حضور پیدا کرده و آن عضلات را پاره می کند ، بلکه به بدن خود اجازه می دهد تا دوباره بازسازی شود. آنها بنابراین ، من حدس می زنم داستان او همچنین به ما می گوید که سبقت گرفتن نیز مفید نیست.
Muscle & Strength : من فقط می خواهم اظهارنظر کنم و بگویم که استورگ در بعضی مواقع از نظر عاطفی متناسب با من بود. من دلگیر می شدم ، وقتی چریل هاوروت صدمه می دید ، صدمه می دیدم ... شخصیت او واقعاً در فیلم مستند است. آیا چیزی در مورد چریل وجود دارد که شما را در حین فیلمبرداری شگفت زده کند؟
جولی وایمن : فکر می کنم چریل در مدتی که من در حال فیلمبرداری از او بودم ، تغییر و تحول پیدا کرد. و آنچه ما به آن پایان می دهیم نوع خاصی از داستان های عصر جدید است. شخصی که به خود وارد می شود و با کسی که در ورزش است و از ورزش دور است ، مقابله می کند.
آنچه برای من تعجب آور بود این بود که من وقتی فیلم را شروع کردم ، فکر کردم یک داستان در مورد کسی دارم که کاملاً اعتماد به نفس داشته باشد ، اعتماد به نفس غیرقابل انکاری به خودش دارد ، حتی با 300 پوند ، به عنوان یک زن جوان در جهان. اتفاقی که در این فیلم رخ می دهد این است که او باید تصدیق کند که حتی با داشتن آن موفقیت ، هنوز هم جور کردن و پیدا کردن لباس و یافتن مکانی مناسب برای پیدا کردن لباس ، و احساس داشتن به عنوان یک زن ، پیدا کردن لباس سخت است.
به طوری که آن ننگ اجتماعی که همه ما با آن روبرو هستیم ، به ویژه در زنان ، حتی برای قهرمانان وجود دارد. من حدس می زنم این چیزی بود که من را شگفت زده کرد ، روشی که داستان او به پایان رسید در مورد این واقعیت است که چریل آسیب پذیری دارد.
به تعبیری ، به همین دلیل است که من فیلم "قوی!" نامگذاری کردم این فیلم در مورد کسی است که بسیار باورنکردنی ، از نظر جسمی قوی است ، اما قدرت عاطفی او از طریق مقابله با اصطلاحات ناشی از آسیب دیدگی به وجود می آید ، بلکه به نوعی تصدیق می کند که او با مکانی که بدن او در جهان جا دارد احساس راحتی نمی کند.

Muscle & Strength : یکی از جنبه های این مستند که واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد رابطه عشق / نفرت او با آنچه انجام می داد بود. او باید قوی باشد تا قوی باشد ، اما می دانید ، او در بعضی مواقع نمی خواست بزرگ باشد. برای کسانی که فیلم را ندیده اند ، می توانید در مورد این موضوع کمی صحبت کنید و آنچه را تجربه کرده اید ، و چگونه در فیلم مستند بازی می شود؟
جولی وایمن : بله ، منظور من این است که فکر می کنم چریل با این Catch-22 روبرو می شود جایی که وی توانسته است از اندازه خود به عنوان یک قدرت در ورزش استفاده کند. وزنه بردار وزنه بردار ، راشل هرن ، یکی از هم تیمی های چریل ، در این فیلم می گوید: "من به دلیل ورزش خودم بزرگ نیستم ، اندازه من ابزاری است که در ورزش من استفاده می شود." به عبارت دیگر ، موفقیت در ورزش فقط به معنای مدال آور نبود برای چرل ، این نیز بود که به عنوان یک زن بزرگ ، جایی پیدا کنید که بتوانید در آن جا قرار بگیرید و به عنوان یک شخص بزرگ اعتبار دهید.
بنابراین او به واسطه موفقیت خود در وزنه برداری تأیید می شود ، اما نکته مهم این است که وقتی دیگر نتواند ورزش خود را انجام دهد و هنگامی که مجروح شود ، با همان سختی که اکثر ما انجام می دهیم روبرو می شود: بزرگ بودن کار ساده ای نیست یا از نظر جسمی متفاوت از هنجار بسیار باریک استاندارد است ، و او آرزو می کند که در آن جای بگیرد ، به یک معنا "طبیعی" باشد. او آرزو می کند که در بدن دیگری قرار داشته باشد یا ورزش خود را ترک کند ، تا بتواند در آن جای بگیرد یا احساس کند که می تواند در خارج از وزنه‌برداری بودن پذیرفته و شناخته شود.
فرقی میکنه؟
عضله و قدرت : کاملا.
جولی ویمان : فقط یک پیگیری در مورد آن - که این است که اندازه چریل این مزیت را به او داد. اما مطمئناً دلیل موفقیت وی نیست. او دقیقا چنین یک ورزشکار باورنکردنی است: به همین دلیل او در این ورزش موفق بود.
همه 300 پوند زن نمی توانند چریل باشند ... اصلاً. می دانید ، می توانید به سکوی المپیک بروید و مدال کسب کنید. اما من حدس می زنم که این معضل به طرز چشمگیری این است که او گرفتار چیز خوبی شده که در آن خوب است. میدونی؟ به نظر او چیز خوبی است ، هر دو این اعتبار را به او می دهند

  • ۹۹/۰۵/۱۰
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی