مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

"این دوره ماساژ ارزش هر سکه را دارد. به نظر من ، مربی و تیم او با برنامه های آموزشی با کیفیت فراتر از این عمل کردند. من به ماساژدرهای جدی که می خواهند بزرگ شوند ، توصیه می کنم این دوره را بگذرانند. شما ناامید نخواهید شد."

"این یکی از بهترین دوره های ماساژ است که من تاکنون دیده ام!"

"آموزش عالی و تخصصی. فیلم های زیبا. این روشها بسیار برتر از آنچه در کلاسهای آموزش زیبایی و آبگرم به ما آموخته شده است."

آیا می خواهید ماساژ را به صورت آنلاین یاد بگیرید؟

خواه فقط ماساژ را به صورت آنلاین یاد بگیرید زیرا دوست دارید با خانواده ، دوستان یا شریک زندگی خود معالجه کنید یا ماساژ درمانی هستید - شما به جای درست آمده اید!

برای انجام ماساژهای عالی ، لازم است آموزش صحیح ماساژ را انجام دهید.

وقتی صحبت از کلینیک ماساژ یا آبگرم می شود ، بهترین دارایی شما ماساژ شماست. بدون یک توالی ماساژ و تکنیک باورنکردنی ، داشتن یک تمرین پر رونق بسیار دشوار خواهد بود.

این دوره کاربر ماساژ آنلاین مهارت هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به مشتریان یا دوستان یا خانواده خود تجربه شگفت انگیز ماساژ آرامش را می دهید.

  • محمد محسن شاهینی
  • ۰
  • ۰

تست VO2 Max

به مدت 20 ماه قبل از محاکمه ، 10 نفر از این ورزشکاران رژیم کم چربی (کربوهیدرات کم چرب) حاوی تقریبا 60٪ کربوهیدرات ، 25٪ چربی و 15٪ پروتئین خوردند و 10 نفر از این ورزشکاران دارای چربی کم کربوهیدرات بودند ( LCHF) رژیم غذایی متشکل از تقریباً 10٪ کربوهیدرات ، 70٪ چربی و 20٪ پروتئین است.
پس از رژیمهای غذایی معمول ، آنها برای یک سری کارآزمایی شامل آزمایش VO2 Max و 3 ساعت اجرا زیر 3 ساعته در 64٪ از VO2 Max خود به آزمایشگاه آورده شدند. میزان اکسیداسیون چربی و کربوهیدرات در هر دو آزمایش با استفاده از کالری سنجی غیرمستقیم اندازه گیری شد.
احتباس گلیکوژن عضلانی قبل ، حین و بعد از اجرا از بیوپسی عضلات گرفته شده از ران خارجی اندازه گیری شد. آزمایش خون نیز قبل ، حین و بعد از 3 ساعت اجرا انجام شد.
این چیزی است که آنها یافتند:

در طول تست VO2 Max و زیر فشار حداکثر ، ورزشکاران LCHF چربی را با دو برابر میزان ورزشکاران HCLF اکسیده می کنند.

در طول تست VO2 Max ، ورزشکاران LCHF حداکثر اکسیداسیون چربی در حدود 70٪ از VO2 Max خود را داشتند ، در حالی که ورزشکاران HCLF حداکثر میزان اکسیداسیون چربی را در حدود 55٪ از VO2 Max خود داشتند. پیش از این تصور می شد که مضرات رژیم های کم کربوهیدرات این است که ورزشکاران قادر به انجام تمرینات با شدت بالا بدون تغییر گلوکز نیستند. این مطالعه نشان داد که ورزشکاران سازگار با چربی می توانند چربی را حتی در حین ورزش شدید بسوزانند.

شگفت آور ترین نتیجه این بود که ورزشکاران LCHF و HCLF مقادیر مشابهی از گلیکوژن ها را در عضلات خود قبل و بعد از سه ساعت دویدن با وجود این واقعیت که LCHF کربوهیدرات های غذایی خود را به طور متوسط برای 20 ماه محدود می کرد ، داشتند. این بدان معنی است که ورزشکاران LCHF در واقع در استفاده و حفظ گلیکوژن از ورزشکاران HCLF با کربوهیدرات کارآمدتر بودند.

پس چرا شما ، یک ورزشکار قدرتمند یا بدنی ، باید از مطالعه ای که شامل یک دسته از ورزشکاران استقامتی است ، مراقبت کنید؟
شما باید مراقب باشید زیرا توانایی بهتر در اکسیداسیون چربی در ضمن حفظ گلیکوژن به این معنی است که سازگاری با چربی یک روش بالقوه برای شماست که بتوانید در هنگام ساختن عضلات ، افزایش قدرت و بهبود عملکرد ورزشی چربی را به طور موثر بسوزانید .

اما چگونه می توانم ماهیچه ای را روی رژیم کم کربوهیدرات و پروتئین کم بسازم؟

بله ، بله ، اکنون می توانم شما را بشنوم ، "پسر عموی / دوست من رژیم غذایی کم کربوهیدرات را برای نمایش خود امتحان کرد و او ضعیف ، خسته ، صاف و بیمار شد."
به طور معمول ، هنگامی که این اتفاق می افتد ، به این دلیل است که ورزشکاران توصیه های بسیار دقیقی را دنبال می کنند که برای ورزشکاران منظور نشده است.
اگر از رژیم کتو به عنوان درمانی برای سرطان یا صرع استفاده می کنید ، احتمالاً باید با مصرف پروتئین بسیار کم و توصیه های بسیار کم کربوهیدرات ، چربی بسیار بالا را دنبال کنید.
اگر شما دچار اضافه وزن ، بی تحرکی هستید و توانایی آموزش با هر شدت را ندارید ، ممکن است یک شکل دقیق تر از رژیم کتو نیز لازم باشد.
اما این نوع سختگیری ممکن است برای بیشتر ورزشکاران لازم نباشد.

 

  • محمد محسن شاهینی