مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

این جمله قدیمی قدیمی است! اما در مورد مکمل ها نیز صدق می کند. شرکتهای مکمل واقعاً دوست دارند محصولات خود را بیش از حد افزایش دهند و غالباً حقیقت را روی بسته بندی خود خم می کنند. در اینجا چند نمونه کلاسیک آورده شده است:
"مطالعات نشان داده اند ..." مطالعات نشان داده اند چه؟ چه کسی این مطالعات را انجام داده است؟ آیا می توانیم نسخه ای از آن مطالعه داشته باشیم؟ این شرکت ها مطالعات داخلی خود را انجام می دهند که ما اجازه دیدن آنها را نداریم.


"فرمول جدید و بهبود یافته" چگونه می توانید چیزی را خریداری کنید که در حال حاضر بهترین پولی است که می توانید خریداری کنید؟ خوب ، این همان چیزی است که من در آخرین بسته گفته شد.
اشتباه نکنید ، مکمل های خوب زیادی در آنجا وجود دارد. فقط مراقب مکمل های معجزه آسا باشید که قول می دهند کلید افزایش وزن باشد.
فقط مکمل ها را بر اساس اهداف / آموزش خود خریداری کنید.
فقط به این دلیل که رونی کالمن این کار را انجام می دهد ، به این معنی نیست که شما نیاز دارید. شرکت های مکمل پول های کلانی را برای تأیید بدنسازان برتر محصولات خود تأمین می کنند. با فکر کردن به اینکه این بچه ها با گرفتن این محصولات زیاد شده اند ، گرفتار فکر نیستید. خیلی اوقات بدنساز حتی تا زمانی که در مدار IFBB شناخته نشود ، حتی شروع به استفاده و تایید محصول نمی کند. پس چطور اینقدر بزرگ شدند؟ آنها مانند خرس غذا می خوردند و مانند یک ورزشکار المپیک تمرین می کردند.
چه مکمل هایی را که خریداری می کنید باید تأمل بر اهداف و برنامه آموزشی شما باشد. اگر فقط 3 بار در هفته فقط 3 بار در هفته تمرین می کنید ، فقط کافی است تا ماهانه 300 دلار + در ماه صرف 6 نوع مکمل کنید.
به برندهای قدیمی اعتماد کنید.
من دیده ام که بسیاری از شرکتهای مکمل طی سالهای متمادی آمده و می روند. دلیل عدم موفقیت آنها به این دلیل است که مکمل های آنها بیش از قیمت یا کیفیت پایین است. در حالی که ممکن است این شرکت ها برای مدتی درآمد کسب کنند ، مدت زیادی نیست که محصولات آنها در معرض کیفیت پایین یا قیمت مناسب قرار گرفته و از کار بیفتند.
شرکتهای مکمل قدیمی به همین دلیل مدتهاست در این تجارت فعالیت می کنند ، محصولات قابل اعتماد و با کیفیت دارند. این شرکت ها در آزمایش زمان ایستاده اند و زنده مانده اند. این شرکت های معتبر همه چیز را برای از دست دادن و سوء استفاده بیش از حد خریداران در مورد محصولاتشان از دست می دهند. این محصولات معمولاً قابل اعتماد هستند.
نتیجه.
قبل از خرید هرگونه مکمل ، خود را با دانش بکشید. تحقیق خود را انجام دهید. همچنین کلیه اطلاعات تکمیلی که در این سایت منتشر می کنیم کاملاً بی طرفانه است. امیدوارم این مقاله به شما در ذخیره مقداری پول نقد سخت و خرید مکمل مبارک کمک کند!

  • ۰۲/۰۶/۰۵
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی