مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰


درمورد قیمت گذاری جلسه ، می توان چندین روش انجام داد. فقط صاحب مشاغل در نهایت می تواند تصمیم بگیرد که چه چیزی بهترین است. کمترین استفاده در ارائه جلسه با قیمتی کمتر از دو ماساژ فردی است. این ممکن است به عنوان اولین بار ، قیمت مقدماتی یا به عنوان ویژه برای مشتریان طولانی مدت ارائه شود. این همچنین می تواند به عنوان ویژه "خرید یک دریافت کنید یک رایگان" ارائه می شود. البته این بدان معنی است که یک یا هر دو ماساژ درمانی مجبورند هزینه خود را کاهش دهند.آموزش ماساژ.


معمولاً ماساژ زوج به عنوان بخشی از یک بسته بندی ، با کمی هزینه بالاتر قیمت خواهد داشت. این ممکن است با ارائه یک جلسه کمی طولانی تر از این بسته نسبت به یک فرد ، ارائه امکانات ویژه ای مانند آروماتراپی یا چای و اسنک های فوق الذکر ، و شامل یک کیسه کوچک هدیه با لوسیون ماساژ ، CD موسیقی یا تخفیف قابل توجیه باشد. کوپن برای یک جلسه آینده.آموزش طب سنتی.
تبلیغات
تمام اطلاعات مربوطه را در بروشور استاندارد خود بگنجانید ، یا برای تعطیلات آینده یا برنامه های ویژه یک بروشور ویژه تهیه کنید. می توانید هنگام نزدیک شدن به روز تولد یا سالگرد ، اعلان های ویژه ای را به مشتری های معمولی ارسال کنید.
شبکه سازی
اگر در یک تمرین انفرادی قرار دارید ، ارائه جلسه ماساژ زوج یک روش عالی برای تعامل با سایر ماساژ درمانی است. این ممکن است شما را هر دو با مشتریهای بالقوه جدید آشنا کند و فرصتی برای شما فراهم می کند تا با شخصی مانند ذهن خود همکاری کنید.
اگر در یک عمل چند درمانگر کار می کنید ، ماساژ زوج راهی عالی برای همکاری با همکاران است که ممکن است غالباً آن را نبینید. همچنین تجربه همکاری با شخص دیگری را در حرفه ای متفاوت و منحصر به فرد به شما ارائه می دهد.آموزش پوست و زیبائی skin care.

  • ۰۲/۰۷/۱۹
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی