مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

داستان متفاوت

در این دیدار این یک داستان متفاوت می شود که در آن شما ممکن است 10-20 آسانسور داشته باشید و بخواهید مجموعه ای را انجام دهید که فقط 2 قفسه اسکواش داشته باشد. صرف تغییر وزن در میله شده است. به همین دلایل به احتمال زیاد بعد از انجام کار گرم کردن دستگاه آسانسور فرصتی برای انجام مجموعه دیگری برای مدتی نخواهد داشت و در نتیجه بین مجموعه ها سرد می شود و همچنین در زمان آماده شدن برای اولین بار کاملاً آماده نیست. ناشی می شود.

در حالی که شدت این شرایط متفاوت از ملاقات با شما خواهد بود (به دلیل عواملی مانند تعداد بالابرها و میزان تجهیزات بالابری در منطقه گرم شدن) ، 2 کار وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دست گرمی بازی کردن. اولین کاری که شما باید انجام دهید گرم کردن زود هنگام است ، زیرا در 10-15 دقیقه قبل از اولین تلاش شما انجام نمی شود. انجام این کار وقت کافی برای انجام مجموعه های کافی می دهد که پس از شروع کار بر روی سکو ، احساس می کنید آماده و با اعتماد به نفس هستید ، علاوه بر این از استرس غیرضروری ناشی از آن جلوگیری می کنید که می بایست درست قبل از بلند کردن واقعی لباس های گرم خود را با عجله انجام دهید.

نکته دوم که به شما کمک می کند احساس گرما و آمادگی کنید ، همان سادگی گرم نگه داشتن خود است. بین ست های گرم کردن و حتی هر 3 تلاش ، لایه های بیشتری از لباس را پوشانده یا پایین لباس (هر چیزی را برای گرم نگه داشتن شما) دنبال کنید تا از خنک شدن ماهیچه ها جلوگیری شود. این نکته به ویژه هنگام رقابت در شرایط آب و هوایی سردتر اهمیت دارد ، بنابراین برای دوره ای که در حال بلند کردن نیستید ، حتماً لباس اضافی داشته باشید.

اشتباه شماره 4 - کمبود خواب
این یک اشتباه بسیار ساده است که حتی به توضیحات زیادی نیاز ندارد ، اما بسیاری از آسانسورها (حتی موارد پیشرفته) نیز طعمه آن قرار می گیرند. کلیه آسانسورها صرف نظر از اینکه این اولین بار است که آنها رقابت می کنند یا اینکه در سطح نخبه ای قرار دارند و قصد دارند تا سوابق خود را تنظیم کنند ، قبل از ملاقات اضطراب و عصبی خواهند داشت. در نتیجه کیفیت خواب شب قبل بعید است بهینه باشد (حتی اگر خواب وجود داشته باشد ).

در حالی که می توان خاطرنشان کرد که عجله آدرنالین در حین رقابت ، تأثیرات منفی ای را که ممکن است کمبود خواب باشد جبران می کند ، هنوز هم به شدت توصیه می شود که سعی کنید خواب هرچه بهتر خواب خوب داشته باشید. مطمئناً عجله آدرنالین شروع خواهد شد اما باید به خاطر داشته باشید که جلسات پاورلیفتینگ یک امر تمام روزه است و ممکن است خواب شبانه فقیر در شب قبل مانع از عملکرد شما شود زیرا دیدار به مرحله دوم ادامه می یابد.

شب قبل ، سعی کنید به بهترین شکل ممکن استراحت کنید ، از هرگونه فکر منفی که ممکن است در مورد ملاقات داشته باشید خلاص شوید و بهترین از همه در این زمان حتی به فکر دیدار نیستید. اگرچه این فشارها روی کاغذ آسان است و وقتی فشار رقابت را احساس می کنید بسیار سخت تر است ، اما مهار این فشار روانی و رسیدن به مقدار کافی خواب شب قبل منجر به یک تجربه بسیار مطبوع تر و همچنین جلوگیری از پتانسیل می شود. کاهش عملکرد.

نتیجه
آسانسورها در تمام سطوح در جلسات اشتباه می کنند که از طریق تجربه خودشان برای مناسبت های آینده از بین می روند. بسیاری از اشتباهات احتمالی دیگر نیز وجود دارد ، در لیست فوق به اشتباهات رایجی که رقبا و بالابرهای دسته اول که هنوز نسبتاً جدید برای ورزش هستند ، می پردازند.

امیدوارم که این مقاله به این افراد کمک کند از تجربه خود در رقابت با پاور لیفتینگ لذت ببرند و اجازه دهند تا امور در حد امکان پیش برود.
 

  • ۰۲/۰۵/۰۶
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی