مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

به عنوان شایع ترین علت ناتوانی در ایالات متحده ، افراد مبتلا به آرتروز زانو به طور مرتب به دنبال پزشکان داروهای مکمل و جایگزین برای تسکین درد هستند. بنابراین ، ماساژ درمانی بیش از حد احتمالاً با این شرایط دژنراتیو ، به طور بالقوه فلج کننده ارائه می شود. علاوه بر کار بدن که باعث تحریک خون در اطراف زانو در استئوآرتریت می شود ، درمانگران می توانند به نفع ماده ای که ثابت شده برای بهبود یکپارچگی مفصل زانو است ، به مشتریان خود آموزش دهند.آموزش ماساژ.


درباره آرتروز زانو
شایع ترین نوع پوکی استخوان ، بیش از 10 میلیون آمریکایی استئوآرتریت زانو دارند. در درجه اول ناشی از وخامت غضروف مفصلی ، استئوآرتریت زانو می تواند ناشی از:
آسیب زانو قبلی - مانند شکستگی ، پارگی رباط یا آسیب دیدگی منیسک
فشار مکرر روی زانو
گرایش ژنتیکی در ایجاد آرتروز زانو
چاقی
مشکلی در استخوان خارج از کندر (لایه استخوان زیر غضروف)
در حالی که به طور معمول در طی یک دوره زمانی ایجاد می شود ، علائم اصلی آرتروز زانو شامل موارد زیر است:
درد - معمولاً بدتر از فعالیت
سفتی - خصوصاً به دنبال دوره طولانی نشستن
محدوده حرکت
ورم
هیچ درمانی برای آرتروز زانو وجود ندارد. با این حال ، طیف وسیعی از درمان ها می توانند به مدیریت علائم آن کمک کنند. موثرترین برنامه به طور معمول ترکیبی از مداخله دارویی ، پشتیبانی و محافظت از زانو ، کار در بدن و تغییرات در شیوه زندگی است.آموزش طب سنتی.
ماساژ سوئدی
ماساژ درمانی روشی مطمئن و مؤثر برای کاهش درد و بهبود عملکرد در بزرگسالان مبتلا به آرتروز زانو است. طبق تحقیقات منتشر شده توسط مرکز تحقیقات پیشگیری از ییل و دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی نیوجرسی (UMDNJ) ، دریافت یک ماساژ استاندارد یک ساعته سوئدی دو بار در هفته به مدت چهار هفته و به دنبال آن ماساژ سوئدی یک بار در هفته برای چهار هفته آینده اثر زیر در بزرگسالان مبتلا به آرتروز زانو دارد:
انعطاف پذیری را بهبود می بخشد
درد را کاهش می دهد
دامنه حرکت را بهبود می بخشد
محقق ارشد و استادیار وابسته در گروه اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی دانشکده پزشکی ییل و مدیر مرکز تحقیقات پیشگیری از ییل ، دکتر دیوید لیز کاتز ، می گوید: "ماساژ عاری از هرگونه عوارض جانبی شناخته شده است. نتایج ، به وضوح نوید درمانی را نشان می دهد. درمان های به اصطلاح "جایگزین" مانند ماساژ در مواردی که درمان های مرسوم از ایده آل فاصله دارند مهمترین هستند. در حال حاضر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی موجود ، اغلب توسط افراد مسن با استئوآرتریت تحمل خوبی ندارند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
کندرویتین
اولین بار در دهه 1960 از غضروف کوسه و گوشت گاو استخراج و تصفیه شد ، کندرویتین مولکولی است که به طور طبیعی در بدن رخ می دهد. اعتقاد بر این است که کندرویتین یکی از اجزای اصلی غضروف کوسنینگ مشترک ، عملکردهای زیر را انجام می دهد:
با جذب مایعات به داخل بافت همبند ، به سالم ماندن غضروف کمک می کند،آنزیم هایی که غضروف را تجزیه می کنند بلوک می کند.بلوک های ساختمانی را برای تولید غضروف جدید فراهم می کند.
انواع مختلف کندرویتین برای کمک به بدن در حفظ و تجدید غضروف جدید وجود دارد. یک مطالعه اروپایی در نسخه فوریه 2009 از آرتریت و روماتیسم منتشر شده است که نشان می دهد یک فرم تجویز کوندرویتین که از غضروف گاو ، کندرویتین های 4 و 6 سولفات گاو استخراج می شود ، می تواند از تخریب مفصل زانو جلوگیری کرده و درد را در مبتلایان به آرتروز زانو کاهش دهد. در حالی که این نتایج برای میلیون ها آمریکایی که مبتلا به این نوع آرتروز رنج می برند بسیار دلگرم کننده است ، شکل کندرویتین که این خصوصیات را نشان می دهد معمولاً به عنوان یک مکمل بدون نسخه در ایالات متحده در دسترس نیست.
اگرچه ممکن است مشتری شما نتواند کندرویتین های 4 و 6 سولفات را بدست آورد ، اما به اشتراک گذاری این خبر دلگرم کننده به آنها اطمینان می دهد که شما از آخرین تحولات بهداشتی پابرجا هستید و ممکن است امید به زانوهای آنها القا شود. مشتریان شما همیشه می توانند برای به دست آوردن این فرم تخصصی از کندرویتین ، خود را به خارج از کشور سفر کنند. حتی بدون توانایی برداشتن کندرویتین 4 و 6 سولفات در یک فروشگاه محلی ، بدنسازان هنوز هم می توانند با ماساژ خوب و قدیمی سوئدی ، به کاهش علائم آرتروز زانو کمک کنند.

  • ۰۲/۰۹/۱۷
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی