مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

تغذیه ورزشی مطالعه و تمرین تغذیه و رژیم غذایی با توجه به بهبود عملکرد ورزشی هر کسی است. تغذیه بخش مهمی از بسیاری از رژیم های تمرینی ورزشی ، محبوبیت در ورزشهای قدرتی (مانند وزنه برداری و بدن سازی) و ورزشهای استقامتی (مانند دوچرخه سواری ، دویدن ، دویدن ، شنا ، قایقرانی) است. Sports Nutrition مطالعات خود را بر روی نوع و همچنین مقدار مایعات و مواد غذایی که توسط یک ورزشکار گرفته می شود متمرکز می کند. علاوه بر این ، با مصرف مواد مغذی مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، مکمل ها و مواد آلی که شامل کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی ها هستند ، سروکار دارد.

فدراسیون ماساژ دوره های تغذیه و ماساژ را برگزار می نماید.

مکمل های غذایی حاوی یک یا چند ماده غذایی (شامل ویتامین ها ، مواد معدنی ؛ اسیدهای آمینه ؛ گیاهان دارویی یا سایر گیاهان دارویی و سایر مواد) یا مواد تشکیل دهنده آنها در نظر گرفته شده است که از طریق دهان به صورت قرص ، کپسول ، قرص یا مایع گرفته می شوند. [1] ورزشکاران ممکن است تصمیم بگیرند که مکمل های غذایی را برای کمک به بهبود عملکرد ورزشی خود در نظر بگیرند.

مراکز آموزش ماساژ در تهران و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای دوره های ماساژ لاغری را برگزار می نمایند.بسیاری از مکمل های دیگر در خارج وجود دارد که شامل مکمل های تقویت کننده عملکرد (استروئیدها ، دوپینگ خون ، کراتین ، هورمون رشد انسانی) ، مکمل های انرژی (کافئین) و مکمل هایی هستند که به بهبودی کمک می کنند (پروتئین ، BCAA).

همچنین تغذیه در پوست و زیبائی ورزمان بسیار نقش مهمی دارد که می توانید از یک متخصص تغذیه و ماسور لاغری بهره بگیرید.

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی