مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

ماساژ دادن باعث ایجاد قلب قوی برای سالمندان می شود
در یک الگوی زیبا و زیبا ، جمعیت سالمندان نیز از فرصتی برای ماساژ دادن به دیگران بهره مند می شوند. هنگامی که گروهی از افراد داوطلب سالخورده در یک مهد کودک فرصت ماساژ دادن به نوزادان را داشتند ، نتایج باورنکردنی بود. لمس به نوزادان نه تنها به نفع آنها بود ، بلکه سلامت داوطلبان سالمند را نیز بهبود می بخشد.
در طی سه هفته ، داوطلبان اضطراب و افسردگی کمتری داشتند و همچنین سطح هورمون استرس کمتری داشت. آنها هنگام کار با نوزادان احساس آرامش ، خوشحالی و راحتی می کردند. گفتگوی ناگفته از لمس دوست داشتنی ، برای بچه ها و داوطلبان بزرگتر فواید متقابل داشت. این کاهش استرس فواید قابل توجهی برای قلب و بهزیستی کلی آنها به همراه دارد.
ملاحظات ماساژ سالمندی سالم و سالمندان
هنگامی که ما به عنوان ماساژ درمانی با جمعیت بزرگتر در حال کار هستیم ، با چالش های زیادی روبرو می شویم. یادآوری نیازهای متنوع این مشتریان بسیار مهم است. برخی از افراد مسن ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی باشند ، در حالی که برخی دیگر با بسیاری از چالش های مرتبط با سلامتی ناکام هستند یا در حال مبارزه هستند. همیشه مصرف کامل سلامتی را با هر مشتری تکمیل کنید و جلسات خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.
جلسات ماساژ ممکن است کوتاهتر باشد زیرا 30-45 دقیقه برای کمک به آنها در استراحت کافی نیست بدون اینکه زیاد برای بدنشان استراحت کند. یا بعضی اوقات ممکن است شما نیاز به یک جلسه طولانی تر داشته باشید تا کندتر کار کنید و نیازهای منحصر به فرد مشتری خود را برآورده کنید.
برخی از دستورالعمل های جلسه ممکن است شامل موارد زیر باشد:
تکنیک های ماساژ تعدیل شده
سرعت کندتر
صبر
احترام به روند پیری
حضور کامل
همه ما برای شکوفایی و احساس کاملاً زنده احساس لمس هستیم. جلسات ماساژ ساده ، کوتاه ، دلسوزانه ، چه توسط جمعیت سالخوردگان داده شود و چه از نظر آنها دریافت شود ، می تواند در سلامت قلب آنها تغییری ایجاد کند.

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی