مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

اطلاعات زیادی در مورد اینترنت در مورد سرطان وجود دارد و متأسفانه این شامل داستان و واقعیت است. این مهم است که آگاه باشید که اسطوره های سرطان دقیقاً چیست و کدام نگرانی را دارند.


یکی از اسطوره ها نشان می دهد که ماساژهای کامل بدن می تواند لنفوم را گسترش دهد ، زیرا این سیستم باعث تحریک سیستم لنفاوی شما می شود - بافت ها و اندام ها (از جمله تیموس ، طحال ، مغز استخوان ، لنفاوی و غدد لنفاوی) که سلول های سفید خون را برای مبارزه با عفونت ها و بیماری های مختلف تولید می کنند.
ماساژ نوعی از درمان بدن درمانی است که شامل اعمال فشار و دستکاری دستی ماهیچه ها و بافت نرم است. برخی از کاربردهای رایج ماساژ عبارتند از: آرامش ، تسکین درد (از جمله کمردرد و سردرد) ، و تسکین از استرس ، فشار عضلانی و درد عضلات. برخی از تئوری ها حدس می زنند که مکانیسم های ماساژ می توانند گردش خون و جریان لنفاوی را افزایش دهند - و با وجود این که این فهم درک شده به خودی خود بحث می شود ، ممکن است منشأ تصور غلط مبنی بر ماساژ "گسترش" لنفوم را توضیح دهد.
بنابراین ، آیا ماساژ برای کسی که تحت معالجه سرطان است مضر است؟ آیا واقعاً ممکن است که آنها بتوانند لنفوم را گسترش دهند؟ جواب ساده: نه.، پزشکی در برنامه لنفوم بزرگسالان در دانا فاربر و مدیر برنامه دانا فاربر / همکاران می گوید: "هیچ کدام شواهدی وجود ندارد که لنفوم را می توان با ماساژ گسترش داد." انکولوژی وی گفت: "ما از لنفوم به عنوان بیماری که متاستاز می شود فکر نمی کنیم - بلکه اغلب یک بیماری سیستمیک است که از طریق لنفاوی و خون عبور می کند و می تواند در هر منطقه از بدن فرود بیاید. علاوه بر این ، دستکاری بافت باعث حرکت سلول های تومور نمی شود.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی