مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد در تعبیه 30 دقیقه فعالیت بدنی توصیه شده در هر روز مشکل دارند و سعی می کنند با گذشت طولانی از ورزش در آخر هفته ، عدم تحرک خود را در طول هفته جبران کنند. این افراد به عنوان جنگجویان آخر هفته شناخته می شوند ، گروهی که از دوشنبه تا جمعه بی تحرک هستند ، آخر هفته آخر هفته می خندند و سعی می کنند همه اینها را بکشند. کروگر و همکاران (2007) به ما می گویند که "تقریبا 1-3٪ از بزرگسالان آمریکایی طبقه بندی می شوند. به عنوان رزمندگان آخر هفته توسط دو نظرسنجی ملی و حدود 81٪ از رزمندگان آخر هفته در فعالیت های خانگی و حمل و نقل شرکت می کردند ، در حالی که 65٪ در ورزش یا ورزش مشارکت داشتند. "مدت جنگجو آخر هفته نه تنها به علاقه مندان به ورزش بلکه به تعمیر خانه ها و علاقه مندان به پروژه بهبود. هر دو نوع فعالیت شامل استفاده بیش از حد از بافت عضلانی برای مدت طولانی است ، به ویژه در افرادی که برای این سطح از فعالیت آماده نیستند.صدمات شایع

استراتژی جنگجویان آخر هفته "محبوب ترین افراد در سن 45-64 سالگی است ، گروه سنی که علاوه بر مطالبات زیاد در زمان شغلی ، علاوه بر نیازهای شغلی بزرگ ، علاوه بر نیاز به مراقبت از کودکان و همچنین والدین ، محدودیت های زمانی را نیز به همراه دارد." 1 صدمات شایع ناشی از آخر هفته استراتژی جنگجو می تواند شامل "دیسک های فتق دهانه رحم ، اشکی کاف و تحریک کننده چرخنده شانه ، و کمردرد ، ACL و اشک منیسک زانو ، فشار عضلات / تاندونیت و اسپری مچ پا" باشد.

فعال شدن نقاط محرک در عضلات بیش از حد و بیش از حد کار شده می تواند باعث درد موضعی و مراجعه شود. طبق گفته های آلوورز و راکول (2002) ، "نقاط محرک نقاط گسسته ، کانونی ، پر فشار قابل ملاحظه ای هستند که در یک باند محکم از عضله اسکلت قرار دارند." طبق گفته براون و سیمونسون (2008) یک نقطه ماشه "معمولاً توسط استفاده بیش از حد حاد یا مکرر فعال می شود. یک منطقه موضعی از فشار خون بالا است که در واحد انتهای موتور رخ می دهد ، که محل اتصال عصبی عضلانی است. "تفاوت مهم بین یک نقطه حساس و یک نقطه شروع باعث درد مراجعه شده است. نقاط محرک باعث ایجاد درد در حالت استراحت می شوند و در الگویی شبیه به شکایت درد بیمار ، درد را ارجاع می دهند. 3 به عبارت دیگر ، نقطه فعال ماشه در اغلب موارد در ناحیه درد ارجاعی قرار ندارد.

امتیازات ماساژ درمانی و محرک

نقاط محرک می توانند مانند "گره یا ناحیه موضعی فشار خون بالا در بین باند محکم بافت" احساس شوند. "4 یافتن و رها کردن نقطه شروع باعث کمی مشکل است. ماساژ درمانی باید با نقشه برداری از الگوی درد نقطه ماشه آشنا باشند ، زیرا نقاط ماشه اغلب در الگوهای درد آنها وجود ندارد. داشتن نقشه نقش برجسته در مطب ماساژ هم برای مشاوره با درمانگر و هم برای استفاده مشتری در شناسایی الگوهای درد خود بسیار مفید است.

متخصصین ماساژ می توانند نقاط محرک را با فشار مستقیم و مداوم بر روی گره درمان کنند و در مدت زمان آزاد شدن بافت ها 30 تا 45 ثانیه نگه دارند. هنگام فشار دادن یک نقطه شروع ، اغلب آنقدر شدید است که برای رسیدن به تحمل مشتری ، فشار بسیار کمی لازم است. بعد از این که نسخه اولیه منتشر شد ، پزشک درمانی اغلب می تواند فشار کمی بیشتری را برای ترغیب آزادتر عمیق تر بافت ماهیچه اضافه کند. این می تواند به دنبال کشش بافت عضله برای طولانی تر شدن فیبرها و شل شدن عضلات باشد. از گرما نیز می توان برای کمک به آرامش بافت عضله و افزایش گردش خون موضعی استفاده کرد. در حالی که درمان ماشه نقطه ای می تواند شدید باشد و مشتری را به نفس کشیدن از کار تشویق کنیم ، هنوز هم باید در تحمل درد مشتری باقی بمانید. کار بیش از حد عمیق می تواند باعث ایجاد یک اثر بومرنگ شود و به جای اینکه تسکین یابد ، شدت نقطه ماشه را افزایش می دهد.

چگونه از توسعه نقطه شروع جلوگیری کنیم

همانطور که برلینر (2011) به ما می گوید ، جنگجو آخر هفته مستعد استفاده بیش از حد از آسیب است زیرا در مدت زمان کمی قدرت و انعطاف پذیری ماهیچه ها وجود دارد. رزمندگان آخر هفته می توانند با درگیر شدن در 10-20 دقیقه فعالیت گرم کردن برای گرم کردن و طولانی شدن عضلات قبل از شروع تمرین شدید یا سایر فعالیتهای منزل از ایجاد نقاط ماشه جلوگیری کنند. همچنین حفظ هیدراتاسیون و تغذیه کافی ، کافی ، مهم است. به منظور جلوگیری از پیشرفت نقطه شروع ، بخوابید و درگیر مکانیکهای مناسب بدن شوید.

به طور کلی ، استراتژی جنگجو آخر هفته برای تناسب اندام و فعالیت های بدنی فاقد اعتدال است و در نتیجه تقاضای شدید آن بر روی بدن ، آسیب ها را ارتقا می بخشد.
500 articles
تناسب اندام به بهترین وجه از طریق تمرینات منظم انجام می شود که به بدن اجازه می دهد قبل از تمرین به طور کامل بهبود یابد. برای کسانی که نمی توانند روزانه ورزش کنند ، مهم است که در تعطیلات آخر هفته بیش از حد از آن استفاده نکنید ، و به یک جنگجو کلاسیک زخمی آخر هفته تبدیل شوید.

  • ۹۹/۰۳/۱۵
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی