مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

مشکل رسانه های اجتماعی و اینستاگرام در اینجا وجود دارد ... اضافه بار اطلاعات وجود دارد. تمرینات و تمرینهای بی پایان وجود دارد که پیام دهنده ها را تحت تأثیر قرار می دهد که پیروانشان در نهایت احساس می کنند اگر می خواهند چیزی شبیه به آنها داشته باشند باید تلاش کنند.


مشکل فقط این نیست که این تأثیرگذاران انتظارات غیر واقعی را برای مخاطبان خود تعیین می کنند ، مشکل واقعی این است که تمرین ها و تمرین هایی که می فرستند هیچ توجهی به بدن و اهداف شما نمی کنند.
مطمئناً ممکن است یک تمرین خاص در اینستاگرام وجود داشته باشد که هر از گاهی به تمرینات خود بیفزایید تا مسائل را با هم مخلوط کرده و چیز دیگری را امتحان کنید. اما اگر اکثر تمرینات خود را بر اساس آنچه در رسانه های اجتماعی پیدا می کنید ، پایه ریزی می کنید ، در اصل مانند سگی هستید که دم خود را تعقیب می کند.
هنگامی که شما یک تمرین روزانه را انجام می دهید ، در واقع می گویید "امروز چه چیزی را می توانم جمع کنم تا الاغم را لگد کنم؟"

نکاتی برای شروع آموزش راه درست

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما کمک می کند تمرینات خود را بعنوان بلوک های ساختمانی تعریف کنید که با هم کار می کنند تا به شما در ساخت ماهیچه ها و قوی تر شدن کمک کند .

1. برنامه ای پیدا کنید و با آن استیک کنید

اگر به یک مربی می روید و آنها یک برنامه دوازده هفته ای را برای شما می نویسند ، چهار هفته انجام ندهید و به سراغ آنها بروید و بپرسید که چرا شما نتیجه را نمی بینید.
یادتان باشد که دوره را ادامه دهید.

2. پیشرفت خود را پیگیری کنید

ردیابی آمارهایی مانند وزن ، تکرارها ، مجموعه ها و اندازه گیری های بدن پیشرفت بصری شما را نشان می دهد و شما را پاسخگو نگه می دارد.
این منطقه ای است که من فکر می کنم همه می توانند از آن بهره مند شوند ، خواه شما فقط به ورزشگاه بروید یا یک ورزشکار رقابتی.

3. به بدن خود گوش دهید

شما احتمالاً در حال تمرین بیش از حد نیستید ، در حال بهبودی هستید. به یاد داشته باشید که بلند کردن وزنه ها باعث کاهش عضلات ما می شود ، بنابراین اگر می خواهید مزیت کار سختی را که در ورزشگاه می گذارید مشاهده کنید ، آنها نیاز به بهبودی دارند .
اگر هر روز کارهایی را انجام می دهید ، متابولیک شما زمان بهبودی و رشد نخواهد داشت. یاد بگیرید که به بدن خود گوش دهید و به آن توجه کنید.

4- روی نقاط ضعف خود کار کنید

شما فقط به اندازه ضعیف ترین پیوند خود قوی هستید. اغلب متوجه خواهید شد که وقتی روی نقاط ضعف خود کار می کنید ، نقاط قوت شما قوی تر می شود. کار کردن بر روی "عضلات برجسته" همیشه آسان است زیرا این کاری است که ما از انجام آن لذت می بریم.
مرتبط:  آیا از آنچه فکر می کنید ضعیف تر هستید؟ در اینجا چگونه می توان قوی تر شد
به عنوان مثال ، بیشتر بچه ها از کار کردن پاهای خود و کمر متنفر هستند و فقط گاهی اوقات آن را آبپاش می کنند زیرا احساس می کنند نیاز دارند. خوب ، شما باید احساس کنید که باید آنها را آموزش دهید زیرا انجام می دهید ، اما بیشتر از آنجایی که اکنون هستید.
هنگامی که شروع به وارد کردن حرکاتی مانند چمباتمه و بن بست در کارهای روزمره خود می کنید ، در مناطق دیگر بدن نیز به دست می آورید. پاهای محکم تر و عضلات کمر باعث ایجاد سیستم پشتیبانی قوی تر برای حرکاتی مانند فشار مایع و فشار بیش از حد می شوند که این امر به معنی قدرت بیشتر بدن و افزایش عضلات است. این همه دایره کامل است.

5- به بازیابی خود به سختی حمله کنید و به بدنسازی حمله کنید

کافی نیست که ما بهبودی خود را به همان اندازه که باید جدی بگیریم. کار سخت بسیار عالی است و اگر می خواهید پیشرفت در ورزشگاه را ببینید ، لازم است. اما منطقی نیست که فقط روی سخت کار کردن تمرکز کنید.
اگر معتاد کار هستید و می خواهید الاغ خود را خاموش کنید ، الاغ خود را در آشپزخانه و روی تشک های کششی کار کنید. اینجاست که تفاوت واقعی ایجاد می شود.
آسان کردن وزنه ها و انجام یک دسته فرش آسان است زیرا این سرگرم کننده است! سعی کنید همان شدت را برای بهبود خود به ارمغان بیاورید و من تضمین می کنم نتایج شما فقط از "کار کردن" حاصل نشده است.

  • ۹۹/۰۷/۰۴
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی