مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

در تلاش اخیر برای استرس زدایی از طریق مراقبت از خودم ، من به دنبال خرید گروه گروپون رفتم و تعداد معدودی از درمانهای یک ساعته ماساژ صورت را خریداری کردم که فکر می کردم به من کمک می کند تعادل خود را حفظ کنم. یکی از روشهای درمانی که من انتخاب کردم ماساژ صورت بود - به طور خاص ماساژ صورت جذاب (نه ، این اشتباه تایپی نیست). من قبلاً فقط ماساژ صورت را در هنگام صورت و یا چند ثانیه در حین ماساژ بدن تجربه کرده بودم ، اما ایده توجه کامل به صورتم به مدت یک ساعت کاملاً سعادتمندانه به نظر می رسید.


من از سردردهای تنشی رنج می برم و هر از چند گاهی فشار فوق العاده ای در اطراف ابرو یا پشت جمجمه ام (نزدیک گردن) می خورم. آنچه که من به دنبال آن بودم یک ساعت آزاد کردن تنش و آرامش بود ، اما آنچه تجربه کردم و به دست آوردم بسیار بیشتر بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جلسه یک ساعته (که به لطف دو چرت زدن من انجام شد) ، من از کاتلین فلیتوود ، یک درمانگر صورت ترکیبی صورت در درمان های طبیعت و تغذیه در فیلادلفیا و ماساژ صورت ترکیبی صورت پرسیدم تریسی Kiernan ، خالق مشترک من ، من را از طریق علم ، مزایا ، و چگونگی ایجاد دوباره تجربه در خانه راهنمایی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه من با ماساژ جذاب صورت و برخی از مزایای آن ، به گفته کارشناسان ، بیشتر بخوانید.
ماساژ صورت چیست؟

ماساژ صورت Blend Fascial توسط Kiernan و Debbie Tamblyn Jones ایجاد شده است و علم و فنون رها سازی عضلانی را می گیرد و آنها را با صورت جامع ترکیب می کند. Kiernan و Tamblyn Jones تجربه چندین ساله خود را به عنوان درمانگر ماساژ و بدنسازان میوفاشیال ترکیب کردند و این درمان کاملا طبیعی را ایجاد کردند. بعد از آن بود که Kiernan شروع به درک نقش فاشیا و چگونگی گیر افتادن آن کرد - ایجاد محدودیت و درد در بدن شما - که او سوال کرد آیا چین و چروک ها می توانند در مقیاس کوچکتر محدودیت فاشیا باشند.
تمرکز این روش درمانی استفاده از تکنیک های صورت برای بلند کردن و صاف کردن پوست شما ، بدون نیاز به دامنه محصولات گران قیمت ، لایه برداری شیمیایی خشن یا ماشین آلات است.

فلیت وود می گوید: "تمرکز بسیاری از درمان ها و محصولات زیبایی برای افزایش تولید کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست است." "با این حال ، بیشتر درمان های ضد پیری متکی بر استفاده از محصولات بر روی پوست در تلاش برای مرطوب سازی و تغذیه پوست با مواد مغذی مختلف است (با ایده کاهش علائم پیری از طریق استفاده موضعی). ما صحبت از" افزایش کلاژن "را می شنویم تولید "و" بهبود قابلیت ارتجاعی پوست "به عنوان امری حیاتی برای پوست جوان ، اما هنوز هیچ اشاره ای به فاشیا ، که می دانیم از کلاژن و الاستین تشکیل شده است ، نیست."
فواید ماساژ صورت

    باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود
    باعث بهبود بافت پوست می شود
    تنش عضلانی صورت را آرام می کند
    کمک به تخلیه لنفاوی
    به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک می کند

در آغاز جلسه ، فلیت وود من را از مزایای ماساژ صورت جذاب مطلع کرد ، و خاطرنشان کرد که می تواند صورت را تازه کند و بلند کند ، چین و چروک ها را صاف کند و چرکی جوانی را به پوست بازگرداند (بسیاری از آن به عنوان یک جایگزین طبیعی برای بوتاکس) او همچنین سرم را بلند کرد که ممکن است خیلی راحت شوم و خوابم ببرد (این کار را کردم - دوبار).

برای درک اینکه چرا این روش درمانی کار می کند ، لازم است سیستم فاشیا را درک کنید. فلیت وود توضیح می دهد: "فاشیا یک سیستم بدن ویژه است که اغلب از آن به عنوان" شبکه بی پایان "یاد می شود. "این ماده به هر عضله ، استخوان ، عصب ، شریان و سیاهرگ و اندام های داخلی نفوذ می کند." همانطور که وی توصیف می کند ، این ماده از الاستین ، کلاژن و یک ماده زمینی روان کننده تشکیل شده است. وی هشدار می دهد: "ضربه ، التهاب ، اقدامات تکراری و اقدامات جراحی محدودیت هایی را در فاشیا ایجاد می کند که می تواند فشارهای کششی حدود 2000 پوند بر اینچ مربع را حفظ کند."

ماساژ صورت با ماساژ ، انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد زیرا تنش عضلانی صورت و فک را کاهش و آزاد می کند. همانطور که فلیت وود توصیف می کند ، آنقدر قدرتمند است که می تواند فاشیای گیر کرده را در لایه های پوست آزاد کند. با تحریک جوان سازی و فعالیت های سلولی ، ماساژ صورت جذاب می تواند به سفت شدن پوست و عضلات زیرین و کاهش خطوط بیان و چین و چروک کمک کند. علاوه بر این ، ماساژ گردش خون و لنفاوی را افزایش می دهد و باعث افزایش ذخیره مواد مغذی به سلول ها می شود. در آخر ، به حذف سلولهای مرده پوست کمک می کند تا ظاهر تازه و جوانی را که از درون آغاز می شود ، نشان دهد. کیرنان توضیح می دهد: "مردم تغییراتی را در یک درمان مشاهده می کنند که در 48 ساعت آینده همچنان بهبود می یابد." "ما برای دستیابی به بهترین نتیجه یک دوره حداکثر شش بار درمان هفتگی را توصیه می کنیم. پس از آن ، نگهداری ماهانه باید شما را صاف و سرحال نگه دارد."
چه چیزی از ماساژ صورت انتظار می رود
ماساژ صورت
جیکوب واکرهاوزن / گتی

فلیت وود با استفاده از یک مراقبت از پوست کاملاً طبیعی صورتم را تمیز کرد و سپس درمان را شروع کرد ، و به آرامی و به آرامی نقاط مختلف صورتم را ماساژ داد. با بازنگری در تجربه ، من باید حالت خلسه مانند داشته باشم ، زیرا به سختی می توانم مشخصات آن را به خاطر بیاورم ، اما به یاد دارم که یک تغییر مشخص در پوست من در پایان رفتار. از نظر بصری ، پوست من کمی سرزنده تر به نظر می رسید ، و با چسبندگی خاصی جوان می شود که من متوجه شده ام هر ساله از 28 سالگی کاهش می یابد. با لمس ، تفاوت محسوسی در صاف بودن احساس می کنم (احتمالاً به دلیل حجم زیاد) ، و بافت ناهموار پوست من و ایجاد جای زخم در اثر آکنه های نوجوان کمتر قابل توجه بود. عضلات صورت من نیز احساس تنش می کنند ، مانند همه چیز ناگهان درگیر و بیدار می شود.
ماساژ صورت در خانه در مقابل دفتر

کیرنان توضیح می دهد: "شما برای این روش درمانی به هیچ محصول خاصی احتیاج ندارید ، فقط یک صورت تمیز و خشک است." "ترکیب این تکنیک ها با روال مورد علاقه خود برای مراقبت از پوست ، مزایای آن را افزایش می دهد." فلیت وود و کیرنان روش بسیار ملایمی را برای ماساژ جذاب صورت در خانه توصیه می کنند که می توانید هر روز انجام دهید. کیرنان می گوید: آرنج خود را به یک میز تکیه دهید و بگذارید دستانتان به آرامی به اطراف چانه و پایین صورت بپیچند. "به آرامی اما همچنان درگیر بافت باشید ، قصد خود را در تغییر بافت به سمت بالا ثابت کنید - مانند کشیدن یک جفت جوراب ساق بلند ابریشمی. سر را به یک طرف برگردانید و با استفاده از یک دست ، تمام قسمت صورت را از بالای سینه جارو کنید ، بالای گردن ، سپس قسمت بالای صورت و به خط مو. با هر دو انگشت شست در وسط پیشانی ، آنرا از پیشانی خارج کرده و به داخل خط مو بکشید. با انگشتان ، پیشانی را بزنید و به خط مو بروید. "
اثرات جانبی

کیرنان خاطرنشان می کند: "این روش درمانی بسیار ملایم و مناسب برای همه سنین است" ، اگرچه وی این کار را برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی کند. "هرگز زود و دیر نیست که شروع به مراقبت از فاشیای خود کنید." این روش درمانی برای افرادی که بوتاکس یا مواد پرکننده دارند توصیه نمی شود ، زیرا ممکن است کار باعث حرکت چیزهایی شود. "اگر کسی این مداخلات را داشته است ، ما توصیه می کنیم قبل از اینکه کار ما را بپردازد منتظر بماند تا فرسوده شود - شما ممکن است تصمیم بگیرید که دیگر نیازی به بوتاکس یا پرکننده ندارید!" می گوید کیرنان.

فلیت وود توصیه می کند: "افرادی که بیماری پوستی ، بافت اسکار اخیر ، کبودی ، توده ها و برجستگی های تشخیص داده نشده ، شکستگی های اخیر استخوان یا تورم دارند باید از درمان خودداری کنند." طبق معمول ، در صورت نگرانی قبل از شروع درمان با پزشک خود مشورت کنید.
غذای آماده نهایی

مزایای ماساژ صورت جذاب بسیار فراتر از آرامش است. برای من ، تغییرات بصری در زندگی و لطافت پوست من بلافاصله (هر چند ظریف) بود و فلیتوود به من یادآوری کرد که جلسات منظم می تواند پیشرفت های چشمگیری در پوست من ایجاد کند که در نهایت اثر طولانی مدت خواهد داشت. فواید زیبایی نتیجه مستقیم آنچه در زیر پوست برای بهبود عملکرد و سلامت کلی اتفاق می افتد است. در کل ، من قطعا این صورت را دوباره رزرو می کنم.

منبع : نمناک

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی