مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

: به محض اتمام آخرین بازپرداخت ، آنچه را که قصد دارید برای سوخت گیری از بدن خود استفاده کنید و روند بهبودی را شروع کنید ، در نظر داشته باشید. اگر یک خانه رانندگی طولانی از سالن بدنسازی دارید ، پس همیشه یک وعده غذایی با خود میل کنید که قبل از یا در طول سفر بتوان آن را مصرف کرد. در بعضی از سالن های بدنسازی حتی مایکروویو وجود دارد که می توانید مواد غذایی خود را داخل آن کنید و قبل از ترک آن را گرم کنید.

مکمل پروتئین آب پنیر

4- مصرف مکمل آب پنیر می تواند مفید باشد
از آنجا که پروتئین آب پنیر (به ویژه در قالب ایزوله و هیدرولیز شده) خیلی سریع هضم می شود ، سلولهای ماهیچه ای شما را با اسیدهای آمینه مورد نیاز بسیار سریعتر از هر منبع پروتئین دیگر تأمین می کند. علاوه بر این ، آب پنیر در اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه بسیار زیاد است ، که به روشن کردن یک مسیر اصلی رشد عضلات و تسهیل سنتز پروتئین کمک می کند.

مرتبط: نحوه انتخاب مکمل های مناسب طبق علم

پیشنهاد مربی: پس از اتمام تمرین ، 1-2 قاشق پروتئین را در 8 اونس مخلوط کنید. آب یا شیر بادام برای پروتئین مناسب تمرین بعد از تمرین این امر به ویژه مفید است اگر اشتها یا وقت کافی برای مصرف یک وعده غذایی کامل بعد از تمرین ندارید. نکته اضافی اضافه کردن یک موز برای یک اجزای جویدن برای کمک به هضم و کربوهیدرات است.

5- در مورد کربوهیدرات خود فراموش نکنید
همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، ضروری است (اگر حداکثر پیشرفت شما هدف شماست) به سرعت مصرف مواد مغذی مناسب بعد از تمرین work و کربوهیدراتها نقش بسیار مهمی در این معادله بازی می کنند. بدن بعد از تمرین با وزنه در یک محیط هورمونی قرار می گیرد که بدین ترتیب کالری کربوهیدرات تقریبا به طور کامل به سمت سلول های عضلانی بسته می شود تا جایگزین گلیکوژن از دست رفته شود.

به عنوان بخشی از وعده غذایی بعد از تمرین ، اشتباه نادرست از دست دادن قدرت عضلانی کربوهیدرات را انجام ندهید.

پیشنهاد مربی: تقریباً دو برابر بیشتر از کربوهیدرات به عنوان پروتئین (به نسبت 2: 1 کربوهیدرات به پروتئین) به شکل برنج ، سیب زمینی ، کیک برنج یا نان برای پر کردن بهینه گلیکوژن و پارتیشن بندی مواد مغذی مصرف کنید.

  • ۹۹/۱۰/۰۹
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی