مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

روش ماساژ پا در اینجا 6 تکنیک ماساژ پا وجود دارد که فرد می تواند خود یا شخص دیگری از آن استفاده کند:
1- پیچ و تاب های گرم گرمی پیچ و تاب های مخصوص گرم کردن یکی از راه های شروع ماساژ پا است. برای استفاده از این تکنیک: کف دست را در دو طرف پا قرار دهید به آرامی سمت راست پا را به سمت جلو بکشید در حالی که با فشار دادن سمت چپ به عقب سمت چپ پا را به عقب فشار دهید در حالی که طرف راست به جلو کشیده می شود این حرکت پیچش را تکرار کنید ، کار کنید دست از مچ پا تا انگشتان پا حرکت تابشی ملایم به گرم شدن پا در آماده سازی برای ماساژ بیشتر کمک می کند.آموزش ماساژ.


 2- مالش قوس الکتریکی افراد می توانند از ماساژ قوس برای ماساژ زیر سطح پا استفاده کنند. برای استفاده از این تکنیک: قسمت بالای کف پا را با انگشتان دست دیگر خود نگه دارید ، طول قوس را مرتباً انجام دهید ، از پاشنه تا توپ پا این کار را انجام دهید.
3-در پا برای استفاده از این تکنیک ماساژ پا: پاشنه پا را با یک دست نگه دارید و همه انگشتان را روی یک پا به عقب و جلو بکشید و همزمان با دست دیگر این حرکت را تکرار کنید ، فشار را به آرامی افزایش دهید و انگشتان پا را به سمت حرکت کامل خود تغییر دهید.آموزش طب سنتی.
4-گسترش پا گسترش غذا می تواند به پا در عرض طبیعی خود کمک کند. برای استفاده از این روش ماساژ پا: هر طرف پا را نگه دارید و هر طرف پا را به بیرون بکشید و این حرکت را تکرار کنید ، اجازه می دهید تا پا گسترش یابد.
 5. فشار پاشنه فشار پاشنه ممکن است به تسکین تنش در پشت پا کمک کند. برای استفاده از این تکنیک: قسمت بالای پا را در یک دست نگه دارید و پشت دیگر پاشنه را بکشید و در قسمت دیگر به طور مکرر فشار داده و عقب پاشنه پا را رها کنید.
 6. کار با انگشت یا مشت کار قلاب یا مشت کاری راهی برای ماساژ کف پا است. پا. برای استفاده از این تکنیک: قسمت پشتی پا را با یک دست نگه دارید و از طرف دیگر مشتی یا مشت کامل را از آن استفاده کنید ، در مقابل کف پا با استفاده از پنجه یا مشت برای خم کردن کف پای ، با استفاده از فشار متوسط تکرار این حرکت ، کار کردن روی کف پا تا پاشنه پا.آموزش پوست و زیبائی skin care.

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی