مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

بیشتر ما دچار گردن سفت شده ایم و درد گردن می تواند تا روزها ، هفته ها ، ماه ها و حتی سال ها ادامه داشته باشد. چهارمین علت اصلی ناتوانی در ایالات متحده ، درد گردن تقریباً 30٪ از آمریکایی ها را مبتلا می کند. و ، در حالی که تقریبا نیمی از موارد درد حاد گردن برطرف می شود ، تقریباً 50٪ از درد طولانی مدت دارند.آموزش طب سنتی
درد حاد گردن
دوره های حاد درد گردن را می توان با خم شدن روی میز برای ساعتهای طولانی ، حالت ایستاده ضعیف ، ارگونومی ضعیف (قرارگیری مانیتور کامپیوتر و صفحه کلید) ، خوابیدن در موقعیت های ناخوشایند ، پیچاندن یا چرخاندن گردن ، اسپرین ها و کرنش ها و جار زدن ایجاد کرد. آن را در یک حادثه یا هنگام ورزش.


شرایطی که بر درد گردن تأثیر می گذارد
برخی شرایط نیز بر درد گردن مانند فیبرومیالژیا ، تنگی نخاع (کانال باریک نخاعی) یا آرتریت گردن رحم تأثیر می گذارد. حوادث رانندگی ممکن است باعث رفع گرگرفتگی شود که ممکن است ماهها - حتی سالها به طول انجامد - و در مواردی ممکن است منجر به یک وضعیت دائمی شود. دیسک های پارگی و شکستگی های مهره ای نیز ممکن است منجر به موارد جدی تر درد گردن شود.
دو شرط که بسیار متداول شده است حالت ایستادگی سر و متن گردن است ، هر دو نتیجه ساعت ها زیاد به صفحه نمایش رایانه و تلفن ما است. سر رو به جلو شرایطی است که سر به جلو در ستون فقرات است و باعث ایجاد درد در گردن و پایین بازوها می شود. به عنوان یک قاعده ، برای هر اینچ سر از یک موقعیت خنثی جلو می رود ، فشار بر روی مهره های گردن و ماهیچه ها در حدود 10 پوند افزایش می یابد. تقویت ماهیچه هایی که گردن را عقب می کشند مانند براق کننده دهانه رحم تحتانی و فلکسورهای بالای گردن رحم به همراه کشش استرنکلئیدوماستوئید ، ماهیچه های اسکالن و کاپیتیت اسپلنیوس به اصلاح این وضعیت پیشانی ،کاهش درد در گردن و درد و بی حسی در بازوها کمک می کند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
وزن سر انسان حدود 10 تا 12 پوند است. هنگامی که سر در وضعیت خنثی قرار دارد ، می توان آن وزن را توسط عضلات گردن پشتیبانی کرد ، اما وقتی سر 30 درجه به جلو باشد ، وزن آن عضلات گردن به حدود 40 پوند افزایش می یابد. هنگامی که سر به جلو 60 درجه نگه داشته می شود ، آن وزن تا فشار حدود 60 پوند بر روی عضلات گردن افزایش می یابد. وقتی این موقعیت را برای هر مدت زمان طولانی نگه داریم ، برای عضلات گردن خود یک صدمه در استفاده مکرر ایجاد می کنیم ، که معمولاً به آن گردنبند گفته می شود (که اغلب ناشی از استفاده بیش از حد از تلفنهای ما است). کج کردن سر به جلو به مدت حداقل 2 تا 4 ساعت در روز نشان داده شده است که باعث خسارت قابل توجهی می شود - حتی منجر به نیاز به عمل جراحی ستون فقرات می شود.
آموزش ماساژ ، تنش عضلانی و نقاط محرک
سر و گردن به جلو هر دو شرایطی هستند که باعث ایجاد تنش عضلانی قابل توجهی در گردن و شانه ها می شوند ، که می تواند منجر به ایجاد نقاط ماشه شود. نقاط محرک در عضلات کمر به طور معمول منجر به درد گردن می شوند ، در حالی که معمولاً نقاط شروع به گردن منجر به سردرد می شود.
هنگام درمان مشتری با موقعیت سر رو به جلو یا گردن متن ، اولین قدم برای شل شدن و طولانی کردن عضلات درگیر در کشیدن سر به جلو است. برای اینکه گردن به حالت خنثی برگردد ، باید شانه ها در حالت خنثی برگشته و به سمت عقب گرد نشوند. کار کردن عضلات pectoris برای آزاد کردن و طولانی کردن فیبرهای عضلانی در حالی که عضله کششی است این امکان را به شما می دهد که شانه ها به عقب برگردند. به طور مشابه ، کشش و طولانی تر شدن استرنکلئیدوماستوئید (SCM) و عضلات اسکالن اجازه می دهد تا سر به حالت خنثی برگردد.
وقتی سر بتواند به حالت خنثیتری برگردد ، می توانیم به فیبرهای عضلانی محکم بپردازیم و نقاطی را در ناحیه ذوزنقه و لیپوات قرار دهیم که هر دو منجر به درد گردن می شوند. کپلیت اسپلنیوس و کاپیتیت همچنین ممکن است باعث ایجاد نقاط برانگیخته شود و بدون شک بیش از حد از آن فراتر رفته و به احتمال زیاد نیاز به توجه دارند.

  • ۰۱/۰۸/۱۵
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی