مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

پای مورتون و بسیاری دیگر از مشکلات پا ژنتیکی است. آنها مانند هدیه ناخواسته از نسلی به نسل دیگر ، دقیقاً مانند رنگ طبیعی مو یا چشم شما ، تحویل داده می شوند. هیچ درمانی وجود ندارد ، اگرچه برخی از مبتلایان برای کاهش درد مزمن سعی در جراحی های شدید داشتند.آموزش ماساژ.


با این حال ، یک درمان ساده وجود دارد که شامل ساخت یک پد کوچک پا تقریباً به قطر و عمق سکه چهارم یا نیم دلار است. پد پا را می توان با بریدن شکل از کفی ، که می توان در هر فروشگاه مواد مخدر خریداری کرد ، تهیه کرد. سپس به پایه پنجه در سر اولین استخوان متاتارس ضربه می خورید. با کمی خلاقیت می توانید با کفی کامل و یک لکه راه حل دائمی تر تهیه کنید.
ماساژ به سهولت درد پا مورتون کمک می کند
مشتریان اغلب با شکایات غیر اختصاصی از درد مزمن به مطب ماساژ می روند. بعید نیست که این مبتلایان طولانی مدت دلایل مختلفی از دلایل خود شنیده باشند و در طول سالها انواع درمان های خود را اعمال کنند. اگر نگاهی به پاهای مورتون داشته باشید ، یک نگاه به پاهای او می گوید. جدا از راه حل فوق ، ماساژ درمانی می تواند کارهای بزرگی را برای کاهش درد احتمالی انجام دهد.آموزش طب سنتی.
آنچه اغلب توصیه می شود Trigger Point Therapy است ، اگرچه ماساژ سوئدی ، طب سوزنی ، تکنیک های عصبی عضلانی و رفلکسولوژی نیز به شما کمک می کند.
رایج ترین نکات تحریک مربوط به پای مورتون عبارتند از:
گلوتئوس مدیوس
Tensor Fasciae Latae
چهار سر ران
Peroneus Longus
Tibialis خلفی
Adductor Longus
Flexor Hallucis Brevis
اگر مشتری مراجعه به ماساژ داشته باشد و به نظر می رسد از درد مزمن رنج نمی برد و دلیل خاصی ندارد ، ممکن است ارزش بررسی زمان ساختار پاهای خود را داشته باشد. می توانید در مورد پد پا به او توصیه کنید ، و سپس تکنیک های ماساژ برای استراحت عضلات و پرداختن به نقاط محرک را ارائه دهید. این ممکن است شما و مشتری شما را با نتایج عالی غافلگیر کند.آموزش پوست زیبائی skin care.
داستان شخصی من
همه ما ویژگی های خاصی داریم که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. ما در شکل های چشم ها ، گوش هایمان ، بینی هایمان مشترک هستیم. یک زن ممکن است دست مادربزرگ ، لبخند پدر و استعداد هنری مادرش را داشته باشد. بعضی ها دوست داریم ، بعضی ها آرزو می کنیم تغییر کنیم.
در مورد من ، وقتی متولد شدم ، مادرم همان کاری را انجام داد که بسیاری از مادران انجام می دهند. او انگشتان و انگشتان پا را لمس و شمارش کرد. وقتی بعداً در روز من را به او آوردند ، به پاهای من نگاه کرد. همان جا بود که پدرش ، پدربزرگ من ، انگشت پای دوم خود را داشت. آن وقت بود که او می دانست که من او هستم. من فقط خوشحالم که او به من دادلی نگفت.
* از این منظر ، فقط در حدود 10 درصد از جمعیت جهان موهای بلوند ، 10 درصد چشم های آبی دارند و تقریبا 10 درصد دست چپ دارند. فقط چهار درصد از جهان موهای قرمز دارند. در جمعیت ایالات متحده ، 10 درصد جانبازان ارتش هستند و تنها حدود یک درصد در ارتش وظیفه فعال دارند. یک درصد از جهان تحصیلات دانشگاهی دارند و در ایالات متحده آمریکا ، نه درصد دارای مدرک پیشرفته هستند.
اگرچه پای مورتون یک ویژگی جسمی ارثی است و یک بیماری نیست ، اما ماساژ درمانی نمی تواند شرایط پزشکی را تشخیص دهد. تشخیص قطعی فقط با گرفتن اشعه ایکس پا قابل انجام است. اگر فکر می کنید مشتری شما دارای پای مورتون است ، ممکن است بخواهید او را برای ارزیابی بیشتر به پزشک متخصص قلب مراجعه کنید.
برای این مقاله که در مجموعه Pathologies Foot ما آمده است ، اعتبار آموزش مداوم کسب کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۴
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی