مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

هیچ چیز نمی گوید "زمستان اینجاست" کاملاً به اندازه بوی لوکس دارچین. بوی همه چیز را از برگهای پاییزی گرفته تا آدمهای برفی چرب و پر برف. دارچین معمولاً در کالاهای پخته شده و نوشیدنی های گرم استفاده می شود ، اما در ماساژ نیز می توان از آن استفاده کرد. بیاموزید که دارچین چگونه می تواند در این فصل سرما در حال بهبود و مفید باشد.آموزش ماساژ.


قبلاً این بود که دارچین کالایی نادر بود. از شرق عجیب و غریب به غرب آورده شد و با گنجینه از گنجینه ای استفاده می شد و در معافیت های تعطیلاتی کم استفاده می شد. در کتاب مقدس عبری اشاراتی در مورد آن وجود دارد و از اوایل سال 2000 قبل از میلاد در مصر استفاده شده است. این روغن در روغن مسح روحانه ، برای عطر و رختخواب کردن تخت و لباس مورد استفاده قرار می گرفت و به صورت بخور دادن به خدایان عرضه می شد.
منابع یونان باستان در مورد استفاده از آن در شعر قرن هفتم قبل از میلاد یافت می شود و به گفته هیرودوت (مورخ قرن پنجم قبل از میلاد) ، چنان گرانبها بود که توسط مارهای بالدار محافظت می شد. گفته می شود ققنوس اسطوره ای از خاکستر لانه آتشین خود که از چوب دارچین و چوب کاسیا ساخته شده است ، متولد شده است.
این ادویه (که از پوست داخلی چند نوع درخت از جنس گرفته شده بود) بسیار ارزشمند بود که یک پوند از آن می تواند به اندازه دستمزدهای هفت ماهه در روم باستان باشد. برای قوم عادی ، دارچین برای استفاده در پیکرهای خاکسپاری بسیار گران بود ، اما گفته می شود که امپراطور نرو در مراسم تشییع جنازه همسرش پوپایا سابینا در سال 65 میلادی ، یک سال از ارزش شهر را به آتش کشید.
تا قرن شانزدهم یا هفدهم میلادی نگذشته بود که دارچین به عنوان یک کالای معمولی تجارت وارد جامعه اروپا شد. امروزه ، در هر نقطه از 7،500 تا 10،000 تن از آنچه که به آن دارچین واقعی گفته می شود () هر سال برای تجارت در سراسر جهان برای استفاده در سراسر جهان تولید می شود که حدود 80-90 درصد از آن در سری لانکا رشد می کند.آموزش طب سنتی.
خواص درمانی دارچین
چه بسا که تمدنهای کهن می دانستند که دارچین چیز دیگری جز عطر و بوی سنگین نیست. نشان داده شده است که دارچین در داخل ، به تعادل قند خون و کاهش علائم مرتبط با سندرم کاسه تحریک پذیر (IBS) کمک می کند. یک مطالعه خارج از آلمان نشان می دهد که این امر به حافظه و رشد شناختی و هوشیاری ذهنی کمک می کند.
دارچین خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی دارد ، که باعث می شود در مواردی مانند نگهدارنده مواد غذایی ، خنثی کننده بو و کاهش پوسیدگی دندان موثر باشد. گفته می شود چای دارچین از سرماخوردگی و گلو درد قریب الوقوع خسته شده است. همچنین برای رهایی از هرگونه چیز از شپش سر گرفته تا کنه های گرد و غبار و سوسک ها در دافع حشرات نیز استفاده شده است.
دارچین یک ماده رایج در آیورودا است. تصور می شود در افرادی که یا دارای خلق و خوی کاپا (محکم ، سنگین ، آرام ، آهسته و مرطوب) و یا وتا (نازک ، سرد و مستعد عصبی بودن) هستند به دلیل گرمایش و تأثیر گذار بر ذهن و بدن ، بیشترین کمک را خواهد کرد. اغلب برای کاهش مخاط ، مهار خونریزی شدید و محافظت از معده در مقابل تحریک و التهاب داده می شود.
استفاده از دارچین در جلسه ماساژ
از جمله خصوصیات درمانی دارچین - به عنوان چوب ، پودر یا روغن - متوجه می شوید که دارای خواص زیر است:
آنتی باکتریال
ضد قارچ
ضد التهاب
ضد میکروبی
آنتی اکسیدان
ضد انگلی
ضد عفونی کننده
ضد ویروسی
از دارچین نیز برای بهبود گردش خون استفاده شده است ، به عنوان یک محرک گرم کننده خون و عروق همراه عمل می کند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
همه این خصوصیات باعث می شود که اضافه کردن چند قطره روغن ضروری پوست دارچین به روان کننده شما ماده ای فوق العاده برای استفاده در ماه های زمستان باشد که در معرض سرماخوردگی و آنفولانزا بالاتر از حد معمول است.
مانند سایر روغنهای اساسی ، هرگز از آن با قدرت کامل به طور مستقیم روی پوست استفاده نکنید ، بلکه همیشه فقط در روغن حامل از چند قطره استفاده کنید. روغن بادام برای این مورد انتخاب خوبی است ، اما همیشه در مورد هرگونه حساسیت احتمالی با مشتری مشورت کنید. روغن پوست دارچین چیزی است که باید مورد استفاده قرار گیرد ، و نه روغن برگ دارچین است که چیزی است که برخی از افراد پوست را تحریک می کنند.
واکنشهای جانبی با دارچین بسیار نادر است ، اما قبل از شروع ماساژ از مشتری بپرسید که آیا حساسیت به ادویه دارد یا خیر. حتی ممکن است ابتدا بخواهید یک نقطه آزمایش را روی یک لکه کوچک از پوست انجام دهید.
جنیس کاکس در کتاب خود با عنوان « زیبایی طبیعی در خانه » دستور زیر را برای روغن ماساژ دارچین ارائه می دهد:
½ روغن سبک فنجان (مانند کلزا ، بادام یا کنجد)
½ قاشق چای خوری دارچین
½ قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
همه مواد را با هم مخلوط کرده و درون یک ظرف تمیز بریزید. ممکن است
بخواهید قطعات بزرگتر دارچین را از بین ببرید. قبل از استفاده به آرامی تکان دهید.
البته شما می توانید چند قطره روغن ضروری دارچین با کیفیت خوب را نیز به روغن ، لوسیون یا خامه ای که قبلاً از آن استفاده نمی کنید ، اضافه کنید.
به عنوان یک امتیاز اضافی ، یک شمع معطر دارچین را بسوزانید ، یا از یک دیفیوزر آروماتراپی استفاده کنید تا مطب خود را با روغن دارچین معطر کنید. نه تنها به شما ماساژ سالم می دهید بلکه به آنها تعطیلات گذشته و خاطرات کوکی های خوشمزه مادربزرگ را یادآوری خواهید کرد.

  • ۰۱/۱۰/۱۳
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی