مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

یک مشتری معمولی زن من یک خانم خیلی خوب است ، اما به یک کلام چاق است. هر متخصص ماساژ درمانی می داند که چگونه لایه های بافت چربی ارزیابی دقیق و درمان را دشوار می کنند. من دو ساعت در ساعتی که پیچیدگی و خواسته های درمان را منعکس می کند ، یکی از آنها 10 دلار بالاتر از دیگری است. این مشتری در ابتدا یک کارمند مین را در دفتری که ما با آن مشترک بودیم ، دید و بعد از انجام ماساژ درمانی کنار رفت. من در ابتدا این خانم را با نرخ پایین تر شارژ می کردم ، اما فهمیدم که این معقول نیست ، به ویژه اینکه اغلب از نوار کینزیو استفاده می کنم و یا از تکنیک های پیشرفته ای استفاده می کنم. اگر او از نرخ بالاتر سوال می کرد ، به او می گفتم که نرخ من مبتنی بر آموزش و مهارت های پیشرفته است. من برای موارد فردی جلب توجه می کنم. (کمترین کار برای کار کردن روی یک فرد چاق نیاز به ظرافت و انرژی اضافی دارد.)


اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ از ناشناس

من همان وضعیت را اداره می کردم.

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

شارژ متفاوت برای مشتری که چاق است خط نامناسب بودن نامناسب بودن را طی می کند. تبعیض بر اساس خصوصیات بدنی غیرقانونی است. آیا برای یک فرد بسیار لاغر یا کوتاه یا بیشتر برای یک فرد بسیار عضلانی یا قد بلند هزینه کمتری می پردازید؟ آیا برای شخص مبتلا به پارکینسون یا شخصی که محدود به صندلی چرخدار است ، هزینه آن متفاوت خواهد بود؟ ماساژ یک ساعته باید بدون توجه به اینکه مشتری باشد ، وزن شما چیست ، به نظر می رسد یا ناتوانی آنها ممکن است همان هزینه را داشته باشد. اگر مشتری برای یک ماساژ 90 دقیقه ای ثبت نام کند ، پس بله ، البته هزینه آن نشان دهنده آن است.
ممکن است شما انواع مختلفی از ماساژ را شارژ کنید و استفاده از نوارهای کینزیو می تواند در بعضی موارد این مسئله را توجیه کند ، تا زمانی که برای کلیه مشتریانی که از نوار استفاده می کنید همین کار را انجام دهید. فقط مبنای نرخ خود در آموزش پیشرفته دلیلی برای افزایش هزینه ها نیست ، مگر اینکه هزینه آن را در سطح تابلو شارژ کنید.
افرادی که چاق قلمداد می شوند ، پیش از این تنها تعصب و تبعیض را تنها بر اساس وزن خود تجربه می کنند. چه کسی است که تعیین کند در چه مقطعی چاقی آنقدر مشکل ساز می شود که یک ماساژ درمانی باید هزینه آن را افزایش دهد؟ آیا این از طریق ارزیابی بینایی به تنهایی انجام می شود ، یا مشتری وزن می شود. اگر یک بدنساز وارد می شد و همان وزن را می گرفت ، آیا او را نیز به دلیل اضافه وزن اضافه می کرد ، یا از آنجا که "مناسب تر" هستند ، آیا آنها مستثنا می شدند؟ آیا یک زن باردار به دلیل افزایش وزن ، در طول سه ماهه سوم باردار اضافه می شود؟
برای توجیه افزایش قیمت مشتری نسبت به مشتری دیگر باید از این سؤالات پرسیده شود. به عنوان ماساژ درمانی باید از خود بپرسیم که آیا عادلانه و عادلانه با مراجعان خود رفتار می کنیم و آیا با توجه به تعیین قیمت از قانون پیروی می کنیم.
 

  • ۰۱/۱۲/۲۶
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی