مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

 

وی گفت: "برای ماساژ درمانی مهم است که دانش اساسی در مورد ارتباط روانشناختی با بدن داشته باشند تا بدانند که چگونه با یک بحران عاطفی غیرمنتظره مقابله کنند. بعضی اوقات مراجعه به یک برنامه پشتیبانی یا روانشناس در دستور کار است ، اما گاهی اوقات ، یک آغوش ساده همه چیز را می طلبد. "

ارسال شده توسط DM، LMT

یکی از مراجعین عادی من برای اولین بار در 7 ماه 30 دقیقه با تأخیر در جلسه او بود. او ابتدا زنگ زد و گفت که روز دشواری را پشت سر گذاشته است ، اما وارد خواهد شد و هر زمان مانده بود را دریافت خواهید کرد وقتی وارد شد گریه می کرد. یک عزیز در حال مرگ بود و نمی داند چگونه رها کند. به دلیل اعتمادی که به من داشته ، او با صراحت صحبت و گریه کرد. من به او گفتم ، "متاسفم" ، و پرسیدم آیا او می خواهد یا به آغوش نیاز دارد. با سرش گفت "بله" و مرا در آغوش گرفت. من از او پرسیدم که آیا او هنوز ماساژ خود را می خواهد یا خیر ، من هم برای او توضیح دادم که به دلیل اوضاع او ، این بار هزینه ای برای وی دریافت نمی شود. او گفت ، "من ماساژ خود را می خواهم ، به آن احتیاج دارم." او در طول جلسه خود گریه کرد و من تا آنجا که ممکن است سعی کردم تا با دردش معقول باشم. متوجه شدم که او اشک را از چشمانش پاک می کند ، بنابراین من از او پرسیدم آیا او دوست دارد من یکی از بازوهای خود را از ورق خارج کنم و او گفت بله. وقتی جلسه تمام شد و او از اتاق بیرون رفت و گریه کرد ، به من گفت: "خیلی ممنونم ، الان احساس بهتری دارم و می دانم که بعد از رها شدن حالم خوب می شود ، اما این کار بسیار دشوار است." به او گفت ، "شما خوش آمدید. من می دانم که چه احساسی دارید. "من به سال 2011 اشاره کردم که 5 عزیز را در 3 ماه از دست دادم ، یکی پس از دیگری ، و من از درد معلول شدم ، نتوانستم زندگی عادی خود را انجام دهم. به عنوان ماساژ درمانی باید به خاطر داشته باشیم که بدن و روح را درمان می کنیم تا معقول و انسانی باشیم. وی ادامه داد: "من به سال 2011 مراجعه کردم ، 5 عزیز را در 3 ماه از دست دادم ، یکی پس از دیگری ، و به دلیل درد از کار افتادم ، ناتوان از زندگی عادی ام. به عنوان ماساژ درمانی باید به خاطر داشته باشیم که بدن و روح را درمان می کنیم تا معقول و انسانی باشیم. وی ادامه داد: "من به سال 2011 مراجعه کردم ، 5 عزیز را در 3 ماه از دست دادم ، یکی پس از دیگری ، و به دلیل درد از کار افتادم ، ناتوان از زندگی عادی ام. به عنوان ماساژ درمانی باید به خاطر داشته باشیم که بدن و روح را درمان می کنیم تا معقول و انسانی باشیم.
اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ DM ، LMT

هر مشتری متفاوت است؛ آنها دقیقاً مانند ما نیازهای مختلف و شرایط زندگی روزمره دارند. من معتقدم با حساس بودن به نیاز مشتری و تهیه ماساژ درمانی با این وضعیت درست روبرو شدم. ممکن است بسته به نیاز مشتری ، وضعیت دیگری مانند این را انجام دهم. مشتری بعدی گریه من ممکن است عصبانی و دیوانه شود زیرا دوست عزیز آنها را ترک می کند ، بنابراین من مطمئن هستم که برای آن مشتری بغل نخواهم کرد.

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

ماساژ درمانی یکی از آن حرفه هایی است که به بسیاری از جنبه های مختلف ارتباط دارد. در حالی که محدود به محدوده دامنه عمل است ، خود ماهیت ماساژ ارتباط صمیمی با مشتری ایجاد می کند. آنها نه تنها درد و درد جسمی خود را به اشتراک می گذارند ، بلکه غالباً احساسات خود را نیز به اشتراک می گذارند. مشتریان درمورد آنچه اتفاق می افتد در زندگی ، همسرانشان و همچنین فرزندانشان صحبت خواهند کرد. آنها احساساتی را که در مورد تولد ، بیماری و مرگ احساس می شود به اشتراک می گذارند. آنها از مبارزات کاری یا مالی شکایت می کنند.
حتی اگر قصد مشتری در مورد چنین مواردی نباشد ، به محض اینکه ماساژ می گیرند ، اغلب آرامش می یابند و موانع عاطفی را پایین می آورند. شخصی که در کودکی با سوءاستفاده خانگی یا سوءاستفاده های خانوادگی دست و پنجه نرم کرده است ، ممکن است ناگهان چیزهایی را که به مدت 20 سال به آن فکر نمی کرد ، بیاد بیاورد و رهایی عاطفی خواهد داشت گفته می شود بدن آنچه را که ذهن فراموش می کند به یاد می آورد.
برای ماساژ درمانی مهم است که دانش کافی در مورد ارتباط روانشناختی با بدن داشته باشند تا بدانند که چگونه با یک بحران عاطفی غیرمنتظره مقابله کنند. گاهی اوقات مراجعه به یک برنامه پشتیبانی یا روانشناس در دستور است ، اما ، گاهی اوقات ، مانند مثال بالا ، یک آغوش ساده همه چیز را می طلبد.
 

  • ۰۲/۰۱/۲۵
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی