مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

 

"وقتی من در سال 2002 ماساژ درمانی شدم ، اطلاعات بسیار کمی درمورد چگونگی بازاریابی در عمل خود به عنوان یک تجارت کسب کردیم."

ارسال شده توسط ناشناس

هنگامی که من در سال 2002 ماساژ درمانی شدم ، اطلاعات بسیار کمی در مورد چگونگی بازاریابی عملکرد خود به عنوان یک تجارت کسب کردیم. اطمینان حاصل کنید که کارت ویزیت دارید و در هر فرصتی آنها را راهنمایی کنید ، توصیه ای بود که ما دریافت کردیم. با گذشت سالها ، من اساساً به خودم یاد می گرفتم که چگونه یک بروشور و برخی جزوه های اطلاع رسانی را برای مشتری بسازم. تبلیغات من شامل رفتن به رویدادهای محلی بود - سالگرد سالانه فروشگاه مواد غذایی محلی که من سالانه ماساژ صندلی رایگان ، برنامه هایی مانند مشاهدات جانبازان نظامی یا جشن های سالانه اجتماعات و انجام داوطلبانه خدماتم را در خانه های سالمندان و یک مرکز پزشکی جانباز انجام می دهم.
اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ از ناشناس

من از فناوری جدید بهره می برم. این در حالی نبود که حدود 4-5 سال تمرین خود را انجام دادم که حتی در تمرین خودم شروع به استفاده از رایانه کردم. تا آن زمان تمام کارهای اداری من با دست یا با کارت ویزیت و بروشور انجام می شد (به یک چاپگر حرفه ای منتقل شد). حالا باید با ماساژ درمانی که تازه فارغ التحصیل هستند و احتمالاً با اینترنت و وب سایت های خودشان بزرگ شده اند ، همگام باشم. من پیدا کردن وقت برای حفظ یک تمرین و ادامه کار با یادگیری همه این چیزهای جدید ، واقعاً دشوارم!

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

برای مدرسه همینطور بود که در مدرسه ماساژ بودم. ما یاد گرفتیم که چگونه ماساژ درمانی بسیار خوبی باشیم ، اما نه اینکه چگونه یک مدیر و یا مروج خوب کسب و کار باشیم. چه فایده ای دارد اگر نتوانید یک جریان ثابت از مشتریان جدید دریافت کنید و به حفظ درآمد پایدار از طرف مشتریان جدید و مستقر کمک کنید. من برای مدتی در مدرسه ماساژ محلی مشاغل را تدریس کردم و علاوه بر انجام کارهای معمول مانند ایجاد یک برنامه تجاری و کشف مالیات ، یکی از مواردی که من تأکید کردم این بود که به کارهای جدید ادامه دهم - خواه از طریق ادامه تحصیل و کسب مهارت های جدید و به روز در زمینه بدن سازی ، تجهیزات جدید یا سازگاری با فناوری همیشه در حال پیشرفت.
بیشتر ما در زمینه ماساژ درمانی قرار گرفتیم ، نه اینکه وقت خود را صرف رایانه کنیم ، بلکه برای کمک به افراد در حفظ سلامتی ، باعث می شود احساس بهتری داشته باشیم و به بهبودی از آسیب یا اختلالات مزمن درد کمک کنیم. ما عاشق انجام کارهای بدنی ماساژ هستیم. بسیار جایزه دارد چیزی که سخت است این است که شما مجبور باشید همه این کارها را در یک تمرین خصوصی انجام دهید و یا حتی در عملی که دو یا سه ماساژ درمانی در کارهای اداری مشترک هستند.
انستیتوی مطالعات جامع بهداشت و درمان یک سایت خواهر جدید با عنوان " منبع ماساژ " دارد که من اخیراً برای آن ثبت نام کردم. در حقیقت برخی از مواقعی را که سعی کردم به جذب مشتری های جدید اختصاص دهم و راهی برای اطلاع رسانی به ماساژ در اختیار مشتریان فعلی خود قرار می دهد ، آزاد می کند. استفاده از آن بسیار آسان است ، زیرا بخشی از این امر نیازی به یادگیری فناوری جدید یا زبان رایانه ای خاص را ندارد. البته خوشحالم که مقالاتی را که نوشتم در سایت موجود است ، اما بسیار بیشتر از این ارائه می دهد. اگر شخصی در منطقه من به دنبال یک ماساژ درمانی با اعتبار خاصی است ، فقط برای وارد کردن یک کد پستی یا شهر و تهیه لیستی از ماساژ درمانی در نزدیکی آنها ، برای آنها آسان است. تمام اطلاعات موجود است. من فقط آرزو می کنم که وقتی اولین بار شروع کردم ، در دسترس بود!
 

  • ۰۲/۰۲/۰۹
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی