مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

"هنگامی که من برای اولین بار تمرین ماساژ درمانی را شروع کردم ، در اواسط دهه 70 ، وقتی که ماساژ درمانی قانونی آنقدر رایج نبود که تبدیل شد ، یک مشتری مرد جوان داشتم که گمان می کرد که آنجا بود تا بیشتر دریافت کند."

ارسالی توسط شارون گیبسون ، LMT

هنگامی که من اولین بار تمرین ماساژ درمانی را شروع کردم ، در اواسط دهه 70 ، وقتی که ماساژ درمانی قانونی آنقدر معمول نبوده که به روز تبدیل شده است ، من یک مشتری مرد جوان داشتم که گمان می کرد که آنجا بود تا بیشتر دریافت کند. هنگامی که این موضوع کاملاً آشکار شد ، خیلی زود وارد ماساژ شدم ، من خیلی آرام و حرفه ای برای او تفاوت بین آنچه که او انتظار داشت و ماهیت آنچه را که باید ارائه کردم توضیح دادم. خوشبختانه او این مسئله را وادار نکرد و ماساژ را براساس من پذیرفت. او هرگز ماساژ درمانی و حرفه ای را قبلاً تجربه نکرده بود و آنقدر تحت تأثیر قرار گرفته بود که یک نکته بسیار سخاوتمندانه از من برجای گذاشت. من سعی نکردم که به هیچ وجه شرمنده و تحقیرش کنم و فقط فرض نادرست اولیه او را کنار گذاشتم.
اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ شارون گیبسون ، LMT

من احساس می کنم به بهترین شکل ممکن وضعیت را اداره کردم و آن را به خوبی انجام داد ، همانطور که از نتیجه آن مشخص بود ، بنابراین فکر نمی کنم چیزی تغییر کند وجود دارد.

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

متأسفانه ، تصور ماساژ اغلب توسط برخی افراد اشتباه صورت گرفته است که به معنای کمی بیشتر از یک جلسه کار درمانی است. پیامدهای نعمت های جنسی به عنوان بخشی از ماساژ در اواسط دهه 1940 به اوج خود رسید و به نظر می رسد علی رغم تلاش های سازمان های حرفه ای و همچنین ماساژ درمانی همچنان ادامه داشته است.
بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم کمک به آموزش مشتری است که انتظار داشته باشند. این امر می تواند با تهیه بسته های مختلف توضیحات مربوط به ماساژ درمانی و همچنین پر کردن فرم دریافت درخواست اطلاعات تماس و سابقه سلامتی در آنها صورت گیرد. داشتن یک رفتار حرفه ای ، شاید ترکیب برخی از لباس های یکنواخت و دکوراسیون با لمس های بالینی ، به انتقال کیفیت درمانی یک جلسه ماساژ کمک می کند.
بسیاری از افراد ، مانند مرد جوان فوق ، به طور ساده نادرست هستند. نحوه برخورد با آن ، در این حالت ، پیام را به خوبی رله می کند و در نتیجه ، یک نفر کمتر که ایده نادرست در مورد ماساژ درمانی داشته باشد ، وجود دارد. امیدوارم او این کلمه را پخش کند!
 

  • ۰۲/۰۲/۲۴
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی