مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

 

Linda Fehrs LM

مگر در مواردی که یک مشتری کامل با یک مشتری جدید انجام شود و یک بررسی دوره ای با مراجعان بلند مدت انجام نشود ، ممکن است کسانی که دارای شرایط اساسی پزشکی هستند ، ترک های خود را از دست دهند. فقط پرسیدن ، "امروز چطور کار می کنی؟" و گرفتن "خوب ، عالی" از مشتری کافی نیست.

ارسالی توسط PB، LMT

من با مشتری که دیابتی بود کار می کردم. او پزشک پزشکی با پمپ انسولین زیر جلدی است. ماساژ خوب پیش رفته بود. جلسه را با کار کردن در اطراف گردن و سر به پایان می رساندم. او در طول ماساژ ، مکالمه بسیار کمی ساکت بود. کم کم متوجه شدم که او عرق می کند. کم کم شروع شده بود ، بنابراین من واقعاً توجه کافی نکردم تا اینکه متوجه شدم دستان من در حال گردن او هستند. این زمانی بود که فهمیدم که یک بحران بسیار جدی در جدول خود دارم. من توانستم با دادن مقداری آب نبات به او نزدیک شوم. بیش از یک ساعت طول کشید تا او تثبیت شود و به اندازه کافی در خانه رانندگی کند.
اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ PB ، LMT

اکنون بیشتر از علائمی که باید در هنگام برخورد با مشتری دیابتی به دنبال آن باشم ، آگاه هستم. من هم فهمیدم که فقط به دلیل اینکه وی پزشک پزشکی بوده و در برخورد با دیابت خود را تجربه کرده است ، به معنای وقوع بحران نیست. من همچنین خودم را بیشتر آموزش داده ام تا به دنبال علائم دیگری باشم (مثل سکته مغزی یا عدم تعادل فشار خون) که می تواند هنگام کار با مشتری ایجاد شود. من آموزش دیدم که به دنبال این نوع وقایع باشم ، اما این اتفاق کاملاً دیگری بود که این اتفاق روی میز من افتاد!

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

بنابراین اغلب ، به عنوان ماساژ درمانی ، ممکن است کمی آگاهی داشته باشیم زیرا اکثر مراجعین ما آسیب شناسی عمده ای ندارند. آنها فقط یک ماساژ آرامش بخش و یا کمی تسکین از درد و دردهای زندگی روزمره می خواهند. در صورت ابتلا به بیماری مزمن یا بیماری مزمن ، ممکن است آنقدر جدی نباشد که اقدامات احتیاطی عمده ای را انجام دهد یا ممکن است به اندازه کافی تحت کنترل باشد تا نگرانی زیادی نداشته باشد.
مگر در مواردی که یک مشتری کامل با یک مشتری جدید انجام شود و یک بررسی دوره ای با مراجعان بلند مدت انجام نشود ، ممکن است کسانی که دارای شرایط اساسی پزشکی هستند ، ترک های خود را از دست دهند. فقط پرسیدن ، "امروز چطور کار می کنی؟" و گرفتن "خوب ، عالی" از مشتری کافی نیست.
بسیار مهم است که نه تنها در مورد اقدامات احتیاطی و موارد منع مصرف ، بلکه در مورد نحوه واکنش یا پاسخ دادن مشتری به جلسه ماساژ ، آگاهی لازم را در زمان فعلی حفظ کنید. با یک مشتری بلند مدت می فهمید که چه اتفاقی می افتد ممکن است یک وضعیت بحرانی باشد. شما باید بدانید که در مورد آن چه کاری انجام دهید ، چه زمانی مداخله کنید یا نه ، چه زمان برای متوقف کردن جلسه - و چه زمانی با 911 تماس بگیرید.
همانطور که در مثال بالا نشان داده شده است ، حتی یک متخصص پزشکی می تواند در طی چیزی که به نظر می رسد به عنوان یک ماساژ معمول خوش خیم باشد ، دچار یک بحران سلامتی شود. هم مشتری و هم ماساژ درمانی باید توجه داشته باشند که ماساژ می تواند در سیستم های مختلف بدن تأثیر بسزایی داشته باشد ، حتی بیشتر اگر یک آسیب شناسی اساسی وجود داشته باشد یا ناشناخته باشد وجود دارد.
برای ادامه مهارت های خود ، ممکن است بخواهید یک دوره اولیه کمک های اولیه را انجام دهید ، که اغلب با هزینه کم از طریق دفتر محلی صلیب سرخ آمریکایی ارائه می شود.
 

  • ۰۲/۰۳/۰۸
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی