مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

 

در حالی که تماس های خانگی یا تماس های خارج از خانه ، هرچند گاهی اوقات فراخوانی می شود ، می تواند برای مشتری راحت باشد ، اما این پتانسیل را دارد که برای ماساژ درمانی بسیار خطرناک باشد.

آیا می خواهید برای این مقاله اعتبار آموزش مداوم کسب کنید؟ بیشتر بدانید .

ارسال شده توسط ناشناس

داشتم با منزل تماس می گرفتم و مردی با دستشویی و یک آبجو در دست من را در درب ملاقات کرد! باید توضیح دهم که من ماساژ درمانی هستم و فقط آنجا هستم که ماساژ بدهم. من از او پرسیدم که آیا او قصد دارد از آبجو بپرهیزد و یک جفت خلاصه ای در اختیار شما قرار دهد. سپس او را به فرزند 12 ساله ام که همراه من بود ، معرفی کرد تا بتواند تجهیزات من را حمل کند. این مرد در واقع بسیار خوشحال بود و از من برای ماساژ استقبال کرد و در پایان ، وی گفت که این بهترین ماساژ او تا به حال بوده است ، و این که نگرانی در مورد آنچه که او بعد از ماساژ باید انجام دهد نگران نیست. تفاوت در آرامش او.
اگر بار دیگر با همان وضعیت روبرو شدید ، چگونه ممکن است امور را به گونه دیگری اداره کنید؟

پاسخ از ناشناس

من نیز همین کار را انجام می دهم. اگر مرد از کنار گذاشتن آبجو ، که تازه باز کرده بود ، امتناع می ورزید و یا کوتاه می کرد ، من به خاطر ناراحتی عذرخواهی می کردم و می رفتم.

پاسخ مؤسسه مطالعات جامع سلامت

در حالی که تماس های خانگی یا تماس های خارج از خانه ، هرچند گاهی اوقات فراخوانی می شود ، می تواند برای مشتری راحت باشد ، اما این پتانسیل را دارد که برای ماساژ درمانی بسیار خطرناک باشد.
بهترین راه برای ایمن ماندن با انجام اقدامات پیشگیرانه است:

قرار ملاقات های یک روز را از کسی که نمی شناسید انجام ندهید. این تماسهای لحظه آخری باید پرچم های قرمز را در همه جای خود بالا ببرد.

همیشه یک تلفن همراه کاملاً شارژ با خود بگیرید و هنگامی که به محل زندگی خود (و جلوی مشتری) رسیدید ، تماس بگیرید تا به کسی بفهمانید که کجا هستید و چه زمانی قصد عزیمت دارید.

برای اولین بار یک برگه اطلاعاتی را به مشتری ارائه دهید که دستورالعملهایی را که باید انجام دهند یا انجام ندهند ، برای جلسه نشان می دهد. به عنوان مثال: بدون الکل؛ فضای کافی برای میز ماساژ؛ چه چیزی بپوشیم و غیره

اگر چندین روز فاصله برای یک روز دارید ، یک نسخه از برنامه خود را با کسی کنار بگذارید. نام مشتری ، آدرس و شماره تلفن و همچنین زمان قرار ملاقات ها را درج کنید.

به عنوان یک اقدام ایمنی اضافی ، سوت را دور گردن خود بپوشید. فقط آن را در زیر پیراهن خود قرار دهید. در مواقع اضطراری ، صدای سوت فراتر از فریاد کشیدن است و نفس کمتری می کشد.

حداقل بسیاری از متخصصین ماساژ درمانی که به جلسه تماس تلفنی می روند ، حداقل از انتظارات مشتری جدید غافلگیر شده و در بدترین حالت ، به سادگی با عدم رعایت نکات ایمنی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
 

  • ۰۲/۰۳/۲۳
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی