مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

مطالب پزشکی ورزشی در مورد سلامتی

جدیدترین مطالب را اینجا ببینید

  • ۰
  • ۰

تقویت ذهن

داشتن مجله های موجود در یک اتاق انتظار خوب است. اما چند وقت است که در یک سالن انتظار قرار دارید و مطالب خواندن چندین سال است ، یا موضوع در مورد اتومبیل و کامیون (و شما از اتومبیل و کامیون متنفر هستید)؟ روش هایی وجود دارد که مشتری های خود را به خود مشغول نگه دارید و تحریک ذهنی را به آنها پیشنهاد دهید. به جای فقط مجلات ، سعی کنید گزینه بازی ها را به آنها بدهید. مطالعات نشان داده اند که بازی های کلمه ای و سایر فعالیت های تحریک کننده مغز فقط یک بار در هفته ، شروع زوال عقل را بیش از 60 درصد کاهش می دهد.

چه چیزی می توانید پیشنهاد دهید؟

تنها چیزی که برای تحریک ذهن لازم است حدود 15 دقیقه در روز است که باید آن را به چالش بکشد. این ذهن را درگیر چیز جدیدی می کند و فرصتی برای یادگیری ، حل یا ایجاد ایجاد می کند. این به جلوگیری از خراب شدن مسیرهای عصبی و همچنین ایجاد مسیرهای جدید کمک می کند.
رفتن به کتابفروشی محلی شما ، یا به سادگی بارگیری پازل ها و بازی ها از وب سایت های رایگان روش های آسان برای بدست آوردن این فعالیت های ساده است. برخی از بهترین موارد عبارتند از:

جدول کلمات متقاطع

سودوکو یا کنکن

کارت های فلش به زبان های خارجی

سوالات چیزهای بی اهمیت

هزارتوی یا مارپیچ

رمزنگاری

مواردی را بگیرید که در سطح آسانی قرار دارند ، چیزی که بیشتر افراد می توانند در مدت زمان 15 دقیقه یا کمتر تکمیل کنند. پازل هایی که خیلی سخت هستند فقط باعث ناامیدی می شوند و باعث می شوند که افراد نسبت به آنچه واقعاً واقعی هستند کمتر باهوش باشند. همچنین ممکن است بخواهید برای مشتریانی که حاوی حقایق در مورد حفظ سلامت روانی خوب هستند ، یک دفترچه یک یا دو صفحه ای ایجاد کنید و شاید لیستی از وب سایت هایی که بازی های رایگان ارائه می دهند که می توانید آنها را چاپ یا بازی آنلاین کنید.
علاوه بر بازی ها و معماها ، اگر از امکانات کافی کافی برخوردار باشید ، ممکن است بتوانید نوعی تجمع هفتگی را هم برای مشتریان و هم برای سایر افراد درون جامعه خود ارائه دهید. فعالیتهای اجتماعی و تعامل با دیگران روش عالی دیگری برای بهبود شناخت و همچنین تأخیر در بروز زوال عقل در برخی افراد است. این نه تنها برای مشتری های شما مفید است بلکه برای شما نیز مناسب است!
برخی فعالیتهایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

کتاب کتاب - این خواندن ، درک و بحث درباره کتابهای جدید یا کلاسیک را ترغیب می کند. این گروه به عنوان یک کل می توانند کتابی را انتخاب کنند که مورد علاقه همه باشد.

گروه نوشتن - نوشتن برای بعضی افراد ترسناک است ، اما فراهم کردن زمان و مکانی برای نوشتن ژورنال یا صرفاً نوشتن در مورد گذشته یا آینده رویاهای شخصی می تواند تحریک کننده باشد. خواندن آنها با صدای بلند با یکدیگر می تواند الهام بخش باشد و گفتگو را تشویق کند.

شب بازی - هفته ای یکبار یا حتی فقط یک بار در ماه ، برای تفریح و بازی هایی که فعالیت را تشویق می کنند ، هم ذهنی و هم جسمی ، دور هم جمع شوید. یکنوع بازی شبیه لوتو یکی از مواردی است که بیشتر مردم با آن آشنا هستند. لوازمی ، بازی های ساده روی تخته یا حتی قرار دادن سبد های هدیه برای اهدای جوایز در اجتماع ، همه راه های جمع شدن افراد و ایجاد انگیزه در تفکر و حرکت است.

شب ورزش - تای چی ، چیگونگ ، یوگا - حتی رقص شکم یا رقص مربع می تواند ذهن و بدن را تحریک کند. یادگیری حرکات جدید ، مراحل جدید و فعال نگه داشتن بدن نشان داده شده است که باعث بهبود شناخت کلی می شود.

کلاس ها - به عنوان یک ماساژ درمانی شما دانش زیادی در مورد بهداشت و رفاه دارید. در نظر بگیرید که یک کلاس در مورد مزایای ماساژ ارائه دهید. شما همچنین ممکن است در موضوعات دیگر آموزش دیده یا از دیگران که مایل به اشتراک گذاری دانش هستند مطلع شوید. به فراتر از ماساژ نیز فکر کنید. شاید بحثی در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی ، سبز کردن خانه یا حیوانات وحشی محلی مورد توجه شما قرار گیرد. حتی ممکن است شما از یک هنرمند یا یک فرد صنایع دستی مطلع باشید که می تواند یک کلاس را بطور منظم تدریس یا تسهیل کند.

اگر در دفتر خود جایی ندارید ، در نظر بگیرید با یک بدنساز دیگر یا مشاغل محلی که انجام می شود ، همکاری کنید. این امر نه تنها با ارائه خدمات برای مشتریان طولانی مدت ، بلکه در جذب مشتریهای جدید نیز می تواند به ارتقاء هر دو مشاغل کمک کند.
انسان بیش از یک بدن جسمی تشکیل شده است. حفظ تناسب چیزی بیش از صرف نگهداری گوشت و استخوانها نیست. در مورد ذهن و روح نیز هست. با ارائه فرصتی برای مشتریان خود برای ادامه یادگیری و فراهم کردن فعالیت هایی در این زمینه ، به آنها کمک می کنید تا مراقب محیط اطراف خود باشند و در برابر ایده های جدید باز بمانند.
 

  • ۰۲/۰۴/۲۲
  • محمد محسن شاهینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی